Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 714 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-08 05:11 | |
![]() | Hjälp.... Efter nerkopplingen häromdagen har jag inte sluppit in i spelrummen. Jag slipper in men blir genast nerkopplad. Rådet jag får på supportsidan är att chatta med en spelvärd men iom att jag blir nerkopplad så kan jag inte heller öppna en privat chatt med någon! Kan någon ansvarig ta sej en titt på mitt konto och försöka komma till en lösning så vore jag evigt tacksam, jag börjar uppvisa svåra abstinens-symptom nu;) | |
| Mouche - Administratör | 2009-05-08 07:08 | |
![]() | Jag skickar genast en blänkare om ditt problem till ägarna. Mouche | |
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-08 16:42 | |
![]() | Tack ska du ha Mouche, hoppas det löser sej:) | |
| Mouche - Administratör | 2009-05-08 17:06 | |
![]() | Medans vi väntar på att grabbarna ska komma hem från sina ordinarie jobb så kan du kanske testa med att 1) Uppdatera Flash 2) Rengöra cache och efter det starta om datorn... Försöka duger ju =) Mouche | |
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-08 18:05 | |
![]() | Jag testade redan innan med en flash-uppdatering, no effect. Ska testa med cacherengöring, tack för tipsen. | |
| odin - Administratör | 2009-05-08 18:44 | |
![]() | Har du provat en annan webbläsare, t ex FireFox? | |
| monk - Administratör | 2009-05-08 19:32 | |
![]() | Prova olika spelrum också... | |
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-08 19:47 | |
![]() | Jag kör med firefox och jag har testat alla spelrum, samma sak händer varje gång. Jag kommer in men så fort jag försöker starta ett spel blir jag nedkopplad. Har varit ospelad i flera dagar nu och nu börjar jag verkligen märka av att Betapet är beroendeframkallande;) | |
| shoppa | 2009-05-08 19:58 | |
![]() | Hua!! Måste vara det värsta som kunde drabba mej...Lycka till!!Hoppas att det löser sig snabbt! | |
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-08 21:29 | |
![]() | Tack Shoppa:) Det är de facto väldigt jobbigt att inte få spela. Låter ju lite som ett skämt men det märks att nåt saknas...... | |
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-09 05:26 | |
![]() | Nu börjar tålamodet tryta, problemet ligger inte i min dator eftersom inget har ändrats. Det som skedde vid den kollektiva nedkopplingen för några dagar sedan har förorsakat detta och jag vill ha en lösning å det snaraste. Vill på inget vis vara otrevlig men jag vill speeeela:) Snälla försök få ordning på mitt konto. Mvh: Peter | |
| emmylicious | 2009-05-09 11:15 | |
![]() | Om du använder Firefox som standard, har du då provat med Internet Explorer istället? | |
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-09 12:21 | |
![]() | ---> Emmy. Natürlich;) Inget verkar dock hjälpa:( | |
| Bitte - Administratör | 2009-05-09 14:32 | |
![]() | Låter som en bradvägg.. och tillåter du popup,, eller har du någon annan inställning som "spärrar" Bitte | |
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-09 14:52 | |
![]() | Jag förstår inte varför jag skulle behöva ändra något eftersom det har fungerat felfritt ända fram tills den kollektiva nedkopplingen, det tyder ju på att problemet ligger hos Betapet.se. Tack för tipsen och visat intresse Bitte, nu tycker jag att administratörerna får ta sitt ansvar och fixa det här, börjar bli aningen irriterad även om jag förstår att det inte hjälper:( | |
| Bitte - Administratör | 2009-05-09 15:27 | |
![]() | Bara en fundering om felet var hos betapet, så borde ju flera ha det eller hur,, jag vet att vid nått tillfälle var felet via uppkopplingen och vilken port man tillät,, prova att söka så kan du få massor med tips Bitte | |
| petpus - Ej medlem längre | 2009-05-10 19:42 | |
![]() | Det verkar trots allt vara nåt skumt med uppkopplingen, jag har testat med en annan (mobila bredbandet) och där funkar det. Jag är långt ifrån någon expert på datorer så tips mottages med tacksamhet. Om någon tog illa upp ber jag om ursäkt, det kändes naturligt att tro att felet låg hos Betapet eftersom allt funkade felfritt fram tills den kollektiva nedkopplingen. Märkligt att det sammanföll med den händelsen, jag har inte ändrat på något så vad kan det vara? Mvh Peter | |
| odin - Administratör | 2009-05-10 21:04 | |
![]() | När comhem pajade ut så gick min bredbandsrouter och resetade sig själv. Är inget där du måste ställa om? | |
| odin - Administratör | 2009-05-10 21:13 | |
![]() | (om det nu var comhem-händelsen du menade) | |