Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| exotica | 2009-06-11 09:44 | |
![]() | Brickorna följer inte med ibland kan jag inte lägga ut brickor på spelplanen. Jag plockar upp en bokstav och sen bara far den iväg vart den vill. Jag har Linuxprogram och det är det som kruxar till när det händer. Och då måste jag avsluta, för jag kan inte ens skriva på chatten då. Vill att ni ska veta att detta händer nån gång (som idag) så det är ingen annan orsak jag bara lämnar ett spel utan ett ord. Nån som vet hur man skulle justera det, är jag tacksam för svar. Önskar alla en superhärlig dag! | |
| lillakia | 2009-06-11 09:51 | |
![]() | skulle nog inte se detta under fliken seriöst ;) men ett svar kan vara att du har fel version på flashplayern, har hört andra klaga på samma sak innan. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-11 09:54 | |
![]() | virus eller virusprogram som segar upp datorn | |
| smeknamn | 2009-06-11 10:04 | |
![]() | Det händer mig också. Beror till största delen på att musen jag använder är kass. Antingen dåliga batteri eller så fungerar inte knapparna exakt. | |
| vulcan | 2009-06-11 10:12 | |
![]() | forumadmin: Jag har tyvärr inget svar på ditt problem, vi får se om någon av utvecklarna har det. Som lillakia påpekar så hör sånt här inte alls hemma under Seriöst, jag flyttar det till Support. | |
| exotica | 2009-06-11 10:23 | |
![]() | Hoppas den fixar av sig själv som många gånger innan, så att jag kan spela...är ju beroende tills jag får hjälp. Lillakia: Vet du var man går in för att kolla flashplayern? Har ingen aning vart den befinner sig. Tack för era svar! | |
| Fil oso fisk - Ej medlem längre | 2009-06-11 19:14 | |
![]() | Kanske du nästa gång skall se till att ha kopplet med dig, och även en påse kex? Är brickan för stark för dig, har du kanske spanat in dig på fel sorts bricka. För att få ut optimal relationsfunktion med en bricka måste man passa varandra, se varandra tillsammans i det stora spelet där ute. | |
| Kjempegrejt | 2009-06-11 19:16 | |
![]() | jag råkade också ut för nåt konstigt igår. Hade en bokstav som låste sig, som inte gick att rubba på hela spelet. Allt annat funkade som det ska. Så jag satt där med mitt D som inte gick att röra. | |
| Nasty Nimrod | 2009-06-12 12:07 | |
![]() | Ibland känns det som saker låser sig i ett läge. Vet inte om de är kvar, eller om de flyttats men spelet laggar så det inte visar sig. | |
| Ztoya | 2009-06-14 18:46 | |
![]() | Kan bli så när uppkopplingen är dålig. Brukar kunna gå att då flytta bokstäverna med tangenterna istället. | |
| Riddle | 2009-06-15 19:07 | |
![]() | din version av flashplayer kan du kolla hos adobe på denna sida www.adobe.com/softwa...as h/about/ | |