Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ebba033 - Ej medlem längre | 2009-06-12 13:58 | |
![]() | Hur tackar jag ja till en inbjudan till spel? Denna info hittar jag inte under "vanliga frågor". Tack på förhand!! | |
| låst - Ej medlem längre | 2009-06-12 14:00 | |
![]() | Du går in i spelet precis som vanligt... | |
| ebba033 - Ej medlem längre | 2009-06-12 14:11 | |
![]() | Hur menar du? Jag är ju redan på ett spel? Då kommer det ibland upp ett meddelande i vänsterkanten att jag är inbjuden. Exakt vad gör jag då? Inbjudarens namn finns ju ej med bland dem i högraste spalten. | |
| låst - Ej medlem längre | 2009-06-12 15:07 | |
![]() | Då har "inbjudaren" bjudit in flera olika spelare samtidigt, sen startat spelet när någon nappat, "först till kvarn..." | |
| Aleu | 2009-06-12 16:15 | |
![]() | Dessutom kan man bjuda in någon fast denne redan spelar. Men du kan inte göra något annat än att möjligen svara i chatten att du är intresserad. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-06-13 18:32 | |
![]() | Det finns ingen inbyggd funktion för att tacka ja eller nej. En inbjudan medför att man får en signal, en textrad, ett spel markerat, och tillgång till spelet om det är av typen "endast inbjudan". Om spelet i fråga inte syns så har spelet troligen redan startat, med någon/några annan/andra som kanske också blev inbjuden/inbjudna. Nyfiket kan man i så fall högerklicka på spelarens namn i listan och hitta detta spel, om det finns (och spelaren är kvar i rummet och spelet). Krångligare än så kan det bli, men det låter jag vara osagt. | |