Spelrum
Giraffen29
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 665

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ell2092009-06-17 12:57
Antal inlägg: 11

NEDKOPPLAD
Fy sjutton, nu har jag blivit nedkopplad två gånger på raken när jag spelat. Det räknas som att man har avbrutit spelet med vilja och därför har jag raskt tappat i rating. Jag ledde båda spelen innan allt dog. Jag har inget fel på min internetanslutning. Ändå så tappar jag av någon anledning kontakten med er server.
Min fråga är: Går det att koppla upp sig på något vis när man blivit nedkopplad? Andra sidor funkar fint. Det är bara spelet som avbryts.

lolinonek2009-06-17 13:00
Antal inlägg: 416

du går in i det rum du var i, en ruta kommer upp där det står att du hade ett spel igång och undrar om du vill koppla upp till det igen. Tryck på ja så kommer du nog in igen till spelet.

lolinonek2009-06-17 13:01
Antal inlägg: 416

ibland kan man vara tvungen att försöka ett par gånger om internet trögar...

ell2092009-06-17 15:25

Nej det funkar inte. Jeg har precis blivit nedkopplad för tredje gången på raken. Jag kan inte göra något åt det. Det hjälper inte att jag klickar ja på dialogrutan som kommer upp. Min rating har reducerats till hälften av vad det var förut pga detta.

ell2092009-06-17 15:26

Det händer hela tiden efter att halva spelet pågått.

Bitte - Administratör2009-06-17 16:10
Antal inlägg: 24214

""Vad kan jag göra om jag blir nedkopplad?

Försök att koppla upp igen så snabbt som möjligt om du misstänker att du är nedkopplad så fortsätter matchen. Det enklaste sättet att snabbt komma tillbaka till pågående match är att stänga spelrumsfönstret genom att trycka på krysset i högra hörnet. Sedan går du in i spelrummet igen och ska då få upp en ruta om att komma tillbaka till ditt pågående spel. ""

Detta står under vanliga frågor,, och som medlem här sedan 2005 så vet jag att om det bara är jag som blir nerkopplad så ligger felet hos mig ,har oxå märkt att kontakten med betabet är känslig ,,, på samma vis som inloggen på MSN ,,,men blir alla eller många det då kan felet ligga hos betapet

>Bitte

katalias - Ej medlem längre2009-06-17 17:32
Antal inlägg: 2032

ell209, en annan sak att tipsa om är sökfunktionen här i forumet. Om du sökt på ordet "nedkopplad" på raden "ämnesrubrik" hade du fått 38 träffar. Tidigare trådar på exakt samma tema är nämligen otaliga. Nästa gång du får problem eller har en fråga, och inte hittar något besked under "Vanliga frågor", så är det allra bästa sättet att söka i forumet.

Lycka till!

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?