Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 665 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annelille | 2009-06-26 16:00 | |
![]() | Byta alla ...hej supportare....=).... det skulle vara käckt med en knapp där man kan välja att 'byta alla' bokstäver.... det händer iaf mig ofta att jag vill byta hela raddan.... | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2009-06-27 17:40 | |
![]() | Den knappen vill jag inte komma åt i onödan. Personligen tror jag att jag skulle känna mig mer nervös för en sådan funktion än jag faktiskt skulle använda den. | |
| annelille | 2009-06-27 19:53 | |
![]() | ... det är redan nu ett nervöst moment när man ska rensa och råka trycka på byt, att de knapparna sitter precis bredvid varandra är nervöst bara det.... det gäller ju att vara på alerten och se till att trycka rätt.... en 'byt alla'-knapp behöver ju inte placeras så att den av misstag tas för en annan.... | |
| Palini | 2009-06-28 10:42 | |
![]() | Måste vara jobbigt och sitta vara nervös hela tiden. Ta en Toy och ta det lugnt. Det är bara ett spel. =) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-06-28 11:15 | |
![]() | Jag gillar tanken på en byt alla-knapp. Men om en sådan skulle bli verklighet kanske admins kunde passa på att placera den och byt-knappen mera avskilt från lägg och rensa? Ett önskemål från en som ofrivilligt bytt brickor ett flertal gånger. | |
| brylen | 2009-06-28 11:19 | |
![]() | ja bytt brickor har väl dom flesta av misstag gort och flytta den knappen skulle va bra och en knapp för att byta alla 7 tycker jag kan vara användbar i vissa fall DVS en bra ide anser jag | |
| Krycklig - Ej medlem längre | 2009-06-29 09:00 | |
![]() | Ja, huvva...Som den gången mend bara ett fåtal brickor kvar och jag skulle rulla syntare men råkade lägga byta istället...Min motståndare bytte också och rullade sedan syndare.... | |
| odin - Administratör | 2009-06-30 18:52 | |
![]() | Kanske att man håller in SHIFT och trycker på "Byt" så byts alla? | |
| SylphiD | 2009-07-01 12:46 | |
![]() | Låter som en bra idé :) | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-07-01 22:26 | |
![]() | På motsvarande sätt skulle SHIFT+PASS kunna resultera i att man passar automatiskt hela resten av matchen (med en möjlighet att avbryta detta läge genom att klicka en gång till på pass). | |
| DennisPlz | 2009-07-01 23:54 | |
![]() | Lysande idéer... Kanske även: SHIFT+LÄGG: gör det mest poänggivande draget ALT+LÄGG: gör det strategiskt mest korrekta draget Stjäl inte värdefull utvecklingstid från Odin, när han istället borde (... :) ) lägga den på att implementera en betamatchspelare för att granska redan spelade matcher. | |
| sanlin | 2009-07-02 00:01 | |
![]() | Vill också ha en knapp där man kan byta alla bokstäver! =) | |