Spelrum
Giraffen28
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
17
Inloggade47
Mobilspel
Pågående19 665

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Sallen2009-06-30 00:17
Antal inlägg: 80

Spelet låser sig!
Hej! Är "halv-nybörjare" på Betapet och jag har ett stort problem av att mina spel allt som oftast hänger sig, låser sig och jag kan inte göra någonting! Jag kan inte ens logga ut....Sätter inte jag mina motspelare på pottan i detta läge??? Då de ev måste ge upp! Trist för mig också!! Vill dock tacka alla motspelare för förståelse. Vänliga Hälsningar
Sallen

sanlin2009-06-30 00:29
Antal inlägg: 1462

Dina motspelare får pluspoäng om ni hunnit börja spela och du "ger upp".Så de klarar sig nog. ;) Men tråkigt när det blir så.

Nunnelunan2009-06-30 00:34
Antal inlägg: 1172

Om du provar att stänga ner hela fönstret (ex.v. Krokodilen eller Musen), eventuellt även detta fönster, och sedan går in i spelrummet du var i snabbt, så får du fråga om du vill ansluta till ditt pågående spel (vilken mening - ingen behöver hylla mig!).
Då svarar du ja och är troligen inne i ett fungerande spel igen, men du har förlorat lite tid...

Nunnelunan2009-06-30 00:36
Antal inlägg: 1172

Med stänga ner menar jag stänga ner, ev med Ctrl-Alt-Del, om det inte funkar på vanligt sätt...

Sallen2009-06-30 00:51

Tack för svar! För mig var detta en fråga att lägga under seriöst! :-) Har inte funkat att bara "halv-stänga" ner. Jag är tvungen att stänga ner allt och starta om datorn. :-(

Perpersa - Ej medlem längre2009-06-30 09:43
Antal inlägg: 2193

Låter som internetproblem, har du problem med internetuppkopplingen i andra sammanhang?

Sen är det alltid bra att skriva Operativsystem, Webbläsare och andra specfikationer om man vill göra det lättare för de som vill hjälpa till.

/Perpersa

Sallen2009-06-30 22:25

Hej! Jag har iofs ibland problem med uppkopplingen, men har inte varit med om att det bara låser sig så här.... Min sambo (ex) spelar mycket poker och han har aldrig hafr det problemet! Jag får kolla operativ system och webbläsare med någon som kan förklara för mig hur jag går till väga... :-) Tack!

Palini2009-06-30 23:11
Antal inlägg: 1381

Annars brukar standardsvaret vara: "Uppdatera flash!"

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?