Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade46
Mobilspel
Pågående19 677

Forumkategorier

Användare Inlägg  
oboymannen2009-07-12 15:55
Antal inlägg: 73

Behövs ett nytt spelrum nu!
Det skulle behövas ett spelrum där matchen tar slut direkt när en spelares tid tar slut. Oerhört tröttsamt att spela mot folk som ständigt drar över tiden med ett par minuter. Fixa detta nu!

katod2009-07-12 15:56
Antal inlägg: 15

Är det en fråga eller ett påstående?

kissed - Ej medlem längre2009-07-12 15:59
Antal inlägg: 3037

Tycker det ser mer ut som en order. Det är nog inte så bra sätt att få önskningar uppfyllda på.

Jo-na-tan - Ej medlem längre2009-07-12 15:59
Antal inlägg: 1955

Är det ett önskemål eller en befallning? Är det det senare gäller det måhända att snabba på lite

oboymannen2009-07-12 16:04
Antal inlägg: 73

Självklart är det en order :). Seså, skynda på lite nu!

Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2009-07-12 19:24
Antal inlägg: 4814

Lite motargument ska det nog has.

Jag tror att det skulle bli väldigt otydligt om ett spelrum (av åtta/tre/ett!) för en viss ordlista (av de tre vi har) skulle sakna övertidsregler medan de övriga spelrummen skulle ha dem kvar.

Eftersom det finns flera olika tempon att spela på, skulle det kunna missbrukas ännu mer än det redan gör när en hetsig spelare möter en långsammare spelare halvvägs mellan deras tempon. Jag brukar bli rätt så irriterad när någon på en stress-match spelar i hets-tempo eller ännu värre om någon i en hets-match spelar i panik!-tempo. Betänketiden som vanligtvis finns för ens egen del under motståndarens/motståndarn as tur minskas då kraftigt vilket leder till att tempot höjs till min nackdel trots att man medvetet valt ett visst tempo.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?