Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silverdraken | 2009-08-31 12:11 | |
![]() | Hjälp en gröngöling!!! Hej, Har precis spelat mitt första betapet och är rätt frustrerad! Jag la ut mina brickor och fick ut flera ord, men det kom en text upp som sa att jag inte "lagt dem i linje" och därmed inte godkändes. Vad betyder det??? Och hur gör jag för att få byta brickor??? Återkommer med säkerhet med fler frågor men detta är AKUT! HJÄLP Silverdraken | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-08-31 12:19 | |
![]() | Silverdraken: Klicka på Spelregler uppe i menyn. Läs. | |
| Silverdraken | 2009-08-31 12:22 | |
![]() | Ber om ursäkt - mitt rop på hjälp hamnade helt klart i fel kategori. Förlåt! Silverdraken | |
| Mouche - Administratör | 2009-08-31 13:00 | |
![]() | Flyttad till Support | |
| Tess 08 | 2009-09-02 18:41 | |
![]() | De brickor du vill byta slänger du bara ut på spelplanen (vart som helst) och sedan, när det är din tur, klickar du på "byt brickor". Det kan vara lite lurigt ibland med dessa brickor som inte ligger i linje. Det beror ofta på att du glömt en bricka någonstans på spelplanen eller att du råkat klicka ut en utan att veta om det. Om du klickar på "rensa" hamnar alla brickor tillbaka i ditt brickställ och du får börja om. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-09-03 10:25 | |
![]() | Tess 08, att Silverdraken fick meddelande om att brickorna inte ligger i linje beror inte på någon glömd bricka. Det beror på att Silverdraken inte brytt sig om att läsa Spelreglerna för att lära sig hur man spelar, och helt enkelt försökt lägga fler ord än ett. Att man bara får lägga ett ord åt gången har Silverdraken missat. | |
| Yamma | 2009-09-03 10:33 | |
![]() | Jag tror snarare att det som hänt är att du råkat lägga en bricka extra på spelplanen av misstag. När det står sådär kan dy trycka "rensa" och lägga ut det ordet du vill igen. | |
| Sotfinger | 2009-09-03 17:07 | |
![]() | Om man läser TS första inlägg är det väl uppenbart att katalias har rätt. "Jag la ut mina brickor och fick ut flera ord" | |