Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 623 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2009-09-01 02:04 | |
![]() | Sökfunktionen Jag skulle vilja ha en förbättring av "Sök medlem"-funktionen och den där man söker efter spelade matcher i statistiken. Om man går in och tittar på en specifik match / användare och sen tänker gå tillbaka till listan genom att trycka på bakåt-pilen så kommer man tillbaks till början och får göra om sin sökning. Det skulle även underlätta om det inte bara fanns "föregående sida" och "nästa sida" utan även sidonummer så man slapp trycka på "föregående"-knappen 30 gånger. | |
| justforfun | 2009-09-01 12:18 | |
![]() | Håller med. Vi tar ett konkret exempel: Jag kollar bakåt bland spelade matcher med Böjningslistan. Klickar på en match och studerar ratingfördelningen mellan spelarna. Klickar på Bakåt-pilen för att fortsätta studera listan. Då hamnar jag i stället FLERA steg bakåt! Jag måste göra om sökningen. Välja Böjningslistan, klicka på Visa resultat och därefter klicka Bakåt, sida efter sida tills jag kommer till den plats jag befann mig på. | |
| magga | 2009-09-01 14:59 | |
![]() | Sen skulle jag även vilja kunna se alla spelade matcher mot en specifik spelare. | |
| vindsus86 | 2009-09-01 15:03 | |
![]() | det där med nästa och föregående sida har ju inte med användarsökningen att göra för där får man bara upp en sida med max 100 resultat. det är jobbigt att det inte går att gå in på en match i statistiken och sedan trycka bakåt och komma tillbaks med listan över spel igen, men man kan ju alltid välja att högerklicka och öppna i nytt fönster/ny flik. | |
| vindsus86 | 2009-09-01 15:04 | |
![]() | och om du går in på din statistik och trycker på "motståndare" kan du ju söka upp dina olika motståndare där och se alla spelade matcher mot utvald spelare. går dock bara tillbaks ett drygt år. | |
| magga | 2009-09-01 15:05 | |
![]() | nästa och föregående sida i matchstatistiken menade jag.. Jo men det borde gå att fixa så att man går tillbaks där man var. Det funkar ju så när man söker i forumet.. | |
| magga | 2009-09-01 15:07 | |
![]() | Ja det har du rätt i haha. missade jag helt | |