Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sallen | 2009-09-02 00:22 | |
![]() | I spelrummet När man är i spelrummet så är ju chatten i vänsterkanten, därefter namn och rank. Varför är en del namn i "ljusblå" kursiv stil medan andra är i normal stil? När man sen tittar vilka som spelar och försöker hitta deras namn i namnlistan så finns de inte alltid med.... | |
| arfvidsson | 2009-09-02 01:08 | |
![]() | tror att dom är spelvärdar som har den stilen men inte riktigt säker | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2009-09-02 01:38 | |
![]() | Vi som är spel/forum värdar är lila till färgen, folk som spelar är grå, folk som spelar är svarta, odin, monk och claw är röda(superadmins:) :) Plus att det kan uppstå nånting med en bugg där andra spelare är röda (utloggade spelare) Nu har jag säkert missat nåt så rätta mig gärna:) | |
| Sallen | 2009-09-02 01:53 | |
![]() | mammamu: Jag skulle ju vilja säga ljusblå respektive mörkblå, vad gäller folk som spelar! :-) Skämt å sido... Men jag undrar fortfarande varför jag inte kan se alla som spelar, i kolumnen namn/rank, även fast de är i spelrummet eller startar en ny match. Kanske inte världens viktigaste "support" fråga, men jag är ju en som vill veta saker och ting! :-) | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2009-09-02 02:03 | |
![]() | För mig är det grått och svart men mina brillor behöver säkert bytas:) Varför du inte kan se alla som spelar kan jag dessvärre inte svara på;/ | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2009-09-02 02:05 | |
![]() | Nu säger jag fel, alltsåå.. Folk som spelar är grå och inaktiva spelare är svarta | |
| vindsus86 | 2009-09-02 02:14 | |
![]() | spelvärdar/forumvärdar är lila och spelvärdar är blå? de aktiva och inaktiva spelarna skulle väl inte jag direkt kalla grå och svarta, men något åt det hållet. | |
| vindsus86 | 2009-09-02 02:16 | |
![]() | och du kan säkert se alla som är inne i spelrummet egentligen. du vet väl att listan med namn byggs på nertill när nytt folk kommer in, så en nyanländ spelare som kommer in med nick på A hamnar inte automatiskt uppe bland A-nicken utan ligger längst ner i listan. så man får trycka på "namn" två gånger för att uppdatera listan från 0-Ö. typ. vad som nu är första tecknet. - kanske. men du förstår väl vad jag menar. kanske därför du tror du inte ser alla, för de just kommit in i rummet så de hamnat längst ner i listan? | |
| Sallen | 2009-09-02 02:43 | |
![]() | Aha! Då tror jag att jag hänger med (lite).... För det är också sånt jag reagerat över, bokstavsordning till viss del och sen..huller om buller.. Det stör ju mitt "tyska" ordningssinne! ;-) Men nu är jag är nöjd! Så för min del kan tråden stängas! Tack alla! :-) | |
| Sallen | 2009-09-02 02:44 | |
![]() | Och godnatt! | |
| justforfun | 2009-09-02 18:35 | |
![]() | Sallen De som spelar står med kursiv stil! När spelet är slut återgår stilen på namnet till normal. | |