Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakarineli | 2009-09-06 13:47 | |
![]() | Mobilt bredband från Tele2 + Betapet -Hur gör man? Jag behöver lite hjälp här! När jag surfar på mitt mobila bredband så kan jag inte få upp något spelrum. Detta efter Betapets ändring av ip-adress eller vad det nu var som ändrades i somras. När jag surfar på vanligt bredband funkar det av sig själv, men icke på det mobila som jag kommer använda framöver. Nu undrar jag om det är någon annan som har Tele2's mobila bredband som kansek kan guida mig så jag kan ändra den inställning som verkar behövas? | |
| SamiEmelie | 2009-09-06 14:02 | |
![]() | Vi hade också tele2 mobilt bredband, det funkar bara inte. Vi kom in på spelrum men fick hoppa ut titt som tätt för att sedan komma in igen. Jag har ringt tele2 flera gånger. Det finns inget de kan göra åt saken tyvärr. Jag skulle rekomendera 3 mobila, de är skitbra. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-09-06 14:26 | |
![]() | Funkar för mig har inga problem | |
| annakarineli | 2009-09-08 20:46 | |
![]() | Hm... Finns det verkligen ingen som vet nåt mer om detta? Det fungerade ju tidigare... | |
| odin - Administratör | 2009-09-08 20:47 | |
![]() | Känns som två olika problem. annakarineli du kan inte ens komma in ett spelrum? Medan SamiEmelie upplever instabilitet? | |
| annakarineli | 2009-09-08 20:47 | |
![]() | Hm... igen... NU funkar det! Utan att jag gjort nåt för det... Mycket mäkligt, det kanske funkar lite godtyckligt... | |
| annakarineli | 2009-09-08 20:53 | |
![]() | Odin: tidigare har jag inte kunnat komma in i spelrummen. Har varit ungefär som när det spärras av en brandvägg... Men bara med det mobila som sagt -och just nu funkar det... Bara att hoppas att det håller i sig! | |
| odin - Administratör | 2009-09-08 20:55 | |
![]() | För att Adobe Flash skall kunna koppla upp måste det hämta en specifik fil från en webbserver. Om den inte hinner hämta denna kan det nog komma upp detta med "brandvägg". I senare versioner av Adobe Flash hämtas dock inte denna fil så om man kan uppgradera Adobe Flash så kanske ev. problem försvinner. Behöver dock inte vara detta heller, men enda förklaringen jag kommer på. | |
| odin - Administratör | 2009-09-08 20:59 | |
![]() | Flyttar till support. | |