Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sallen | 2009-09-10 23:27 | |
![]() | Användarnamn Finns det några regler för vad man får ha för användarnamn? Jag är vare sig pryd eller speciellt känslig, men en del namn stör mig... Jag vet inte om det är för att provocera (jag blir det uppenbarligen...) Kollar ni som är sajtvärdar igenom folks användarnamn ibland? Eller hur funkar det hela? Vet inte om tråden ska ligga under support eller seriöst? | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-09-10 23:43 | |
![]() | Användarvillkoren vid nyregistreringen säger bl a: "Som medlem går du med på att inte skriva något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag." www.betapet.se/regis...hp ?lang=46 En medlem får alltså inte skriva ett användarnamn (vid inloggning och registrering) som faller under detta. | |
| Sallen | 2009-09-10 23:56 | |
![]() | Men om man tycker att folk gör det ändå? Har ni någon koll av nya medlemmar och användarnamn? Går ni igenom medlemmarna? Nu låter jag nog väldigt "rabiat", vilket jag inte är... Men man måste ju få fråga och undra.. :-) | |
| Sallen | 2009-09-11 00:04 | |
![]() | Förlåt, kanske lite överkänslig... Men jag kollade bland medlemmarna på de namn jag reagerade på, men de finns inte med bland medlemmarna. Däremot stod namnen i "spelkolummnen" på startade spel... | |
| hungerstrejk | 2009-09-11 00:08 | |
![]() | Man kan döpa sitt spel själv. | |
| Sallen | 2009-09-11 01:34 | |
![]() | Okej! Hade jag ingen aning om... Tack! | |
| odin - Administratör | 2009-09-11 08:53 | |
![]() | Om någon har ett namn som inte är OK så stänger vi av kontot när vi upptäcker detta. Om man döper spel till någon väldigt olämpligt kan man få en varning. | |