Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| betarbetaren | 2009-09-14 14:47 | |
![]() | gamla spel som ligger kvar Kl 14.43, måndag. Nu har Kavitha1980:s spel legat överst på Grisens lista över nya spel i kanske över en timme. Den som står för spelet är annli152, som tydligen gör något annat. Hela tiden är det spelare som anmäler sig i högerfältet och vill spela med i detta spel, men efter ett tag går de ur när ingen svarar. Så här är det ofta, nästan alltid finns det sådana spel överst. Här är två förslag: 1. ta automatiskt bort ett spel som inte startats efter en viss tid, t.ex.en halvtimme. 2. sätt en tid längst till vänster som visar hur länge spelet har legat ostartat, så man ser direkt att det inte är någon idé. | |
| odin - Administratör | 2009-09-14 17:05 | |
![]() | Vad du beskriver är två problem. 1. Det som har hänt här är en bugg, ett spel skall försvinna automagiskt när spelarna loggar ur. 2. Det andra är att du vill att spel automagiskt skall försvinna efter en halvtimme även om spelarna är kvar i spelrummet. 1. skall fixas när den hittas, 2. tål att funderas på. | |
| odin - Administratör | 2009-09-14 17:56 | |
![]() | Det problem du beskrev var 2... :D | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-09-14 19:21 | |
![]() | Förslag 2 tycker jag inte om, av den enkla anledning att jag kan få vänta duktigt länge på motspelare i Grisen, eftersom jag bara spelar klassiskt. Väntetider på en kvart, tjugo minuter är inte ovanligt, och då sitter jag vid datorn och gör annat medan jag väntar på pling. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-09-15 07:34 | |
![]() | De gångerna kanske du kan få ett annat ljud i örat när ditt skapade spels väntetid löper ut så att du kan gå in och skapa ett nytt. | |