Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 897 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-09-30 19:15 | |
![]() | Hård moderering mot vissa men ej mot andra? Här i veckan fick jag en tråd stängd pga oseriös och opassande diskussion (som till störst del inte fördes av mig utan av andra i tråden) medan en tråd med i princip samma ämne och mycket oseriösare får gå öppen utan problem.... Tråden var i "Oseriöst" och hette "Hur hittar jag en vettig kvinna?". Kunde inte några inlägg raderats och andra skribenter varnas? Dagen därefter fick jag en tråd helt raderad utan kommentar. Jag fann inte tråden ett dugg hotande eller regelvidrig. Den tråden hette "Snyggnamn" eller något liknande och handlade om namn som brukar höra till snygga personer. Där kan diskussionen ha urartat efter att jag gått och lagt mig; varför fick jag inte ens ett mail eller något efter att tråden raderats? Tacksam för svar. | |
| Mouche - Administratör | 2009-09-30 19:57 | |
![]() | Jag såg i den första tråden du nämner här ovan att den värd som stängde tråden gett en motivering till sitt beslut allra sist i tråden. Den andra tråden om Snyggnamn, hittar jag ingen anteckning om. Ska kolla upp lite mer om saken. Mouche | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-09-30 20:43 | |
![]() | Ja, den hade en motivering som jag inte tyckte var bra nog då jag inte tycker att jag själv bidrog till den mest oseriösa delen av tråden. | |