Spelrum
Giraffen12
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade15
Mobilspel
Pågående19 897

Forumkategorier

Användare Inlägg  
odin - Administratör2009-09-30 20:20
Antal inlägg: 7442

Hur skapar man mer community-känsla?
Jag sitter och funderar på hur man skulle kunna göra Betapet ännu mer interaktivt. Och då menar jag inte extra pling här och där, ändring av tidsavdrag eller en till topplista.

Jag är ute efter något mer som livar upp mer, i stil med egna bloggar/lägga upp sina bilder fast ändå inte, för bloggar och egna bilder tror jag inte riktigt passar här. Men något i den häraden vore kanske häftigt.

Så ge mig era bra, dåliga, konstiga förslag :-)

Några jag kommer på spontant:
* Ordgäng, medlemmar kan gruppera sig i gäng, vilket skulle kunna leda till en gängtopplista, gängturneringar, egna gänglogos osv.
* Spelare som man gillar kan man ge en "fair-play"-poäng som visas på användarens profil.
* Medaljer baserat på diverse kriterier, t ex 10.000-matcher spelade eller längst antal vunna matcher i rad.

...

Perpersa - Ej medlem längre2009-09-30 21:37
Antal inlägg: 2193

Min profil snabbfrågar, ge varje fråga ett textfält, där man kan skriva sin egen kommentar i förhållande till det valda. Helt klart mer personligt, man kan dock låta bli om man vill och endast välja de förvalda alternativen.

/Perpersa

tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2009-10-01 10:06
Antal inlägg: 2979

fixa en gästbok för medlemmarna

SweetestDown2009-10-01 10:29
Antal inlägg: 79

En gruppfunktion, där man kan gå med i olika grupper och inom gruppen se ranking och placering.

ANDERStG2009-10-01 10:34
Antal inlägg: 7560

Bort med sånt. Vi vill ha fullständiga matchdata som vi kan analysera och förbättra vårt eget spel! :)

odin - Administratör2009-10-01 10:45
Antal inlägg: 7442

Den lagras redan :D, och jag har börjat knacka på funktionen som ska presentera den.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?