Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| moniqb | 2009-10-05 22:00 | |
![]() | Varför?? varfär tar ni bort det människor tycker o tänker? Så länge det inte är några antastningar på folk som tycker jag man har rätt att säga vad man tycker annars gör man ju det någon annan stans som på facebook o youtube....... | |
| remvanrijn | 2009-10-05 22:01 | |
![]() | är det för säkerhetsskull du postar tråden 2 ggr? | |
| odin - Administratör | 2009-10-05 22:01 | |
![]() | Vad syftar du på för tråd? | |
| gubbi | 2009-10-05 22:02 | |
![]() | Nu får du ge dig med ditt spammande av forumet. Det räcker med EN tråd när du har något du undrar över. Jag har tagit bort ett antal trådar som uttrycker exakt samma sak som en redan existerande tråd. Dessutom är den här typen av frågeställningar inte något som hör hemma i "Seriöst". Läs den pinnade tråden om vad de olika forumen är till för! | |
| moniqb | 2009-10-05 22:13 | |
![]() | Tråkigt att höra att ni tog så fel. Trodde att man kunde ge sin åsikt utan att det skulle bli så allvarligt. Ville bara ge min åsikt och inget annat. Men det kunde man tydligen inte. Tråkigt att höra men så få jag väl be om ursäkt för att jag tycker som jag gör. Förlåt. | |
| odin - Administratör | 2009-10-05 22:17 | |
![]() | Skapade du inte trådar med samma ämne? Är det inte bättre att isåfall samla dina funderingar i samma tråd istället för att skapa tre stycken? Du har ju fått din åsikt hörd? | |
| gubbi | 2009-10-05 22:18 | |
![]() | Det är klart att man kan och ska ge sin åsikt ifall det är något man undrar över. Ett tips är dock att inte starta en massa trådar om samma sak och att läsa vad de olika forumen är till för. Du är mer än välkommen att uttrycka dina åsikter! | |
| moniqb | 2009-10-05 22:21 | |
![]() | Tack. Och förlåt at det blev för många trådar, trodde nog bara att ni inte hörde mig. sorry. | |
| Mouche - Administratör | 2009-10-05 22:24 | |
![]() | Nu behöver du inte be om ursäkt mer =) Det är bara så att just fliken Seriöst är avsedd för ämnen som kan diskuteras på ett mera allvarligt och utförligt sätt och därför avlägsnade min kollega din tråd därifrån. Det är också så att det av bl.a utrymmesskäl får anses räcka med en skapad tråd i taget om samma sak. Så fortsätt att spela och var glad bara. =) Mouche | |
| Evy_83 | 2009-10-05 22:31 | |
![]() | Hm, en del verkar förvänta sig ögonblickliga svar även fast man skriver i ett forum. Odin har inte blinkande lampor i lägenheten så fort det kommer ett foruminlägg som berör honom så vänta några timmar på svar nästa gång. | |
| odin - Administratör | 2009-10-05 22:39 | |
![]() | Låter som en bra idé iofs... disco 24/7 :-) | |
| run-marie | 2009-10-05 22:45 | |
![]() | Nej, Odin tror inte alls idén med blinkande lampor är bra. Kan ev framkalla epilepsianfall (hoppas stavningen är rätt). Tänk dig att det blinkar dygnet runt hos dig för att alla som skriver tycker det är lika viktigt och du ska rycka ut eller ringa en kollega. :)) | |
| moniqb | 2009-10-05 22:47 | |
![]() | har aldrig förväntat mig svar direkt....trodde faktisk det skulle ta mycket längre tid men det gjorde det inte, respekterar det mycket. tackar o bockar för detta o nu ska jag njuta av att spela. Hoppas ni andra gör det också. Tack för resposen. Kram på er allihop. | |
| moniqb | 2009-10-05 22:49 | |
![]() | Ni får gärna radera dessa inlägg om nu tycker att det blivit för mycket ....helt ok för mig. Kram | |