Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rhotheta | 2009-10-18 14:51 | |
![]() | Alltid kunna se "Nytt meddelande"-flagga Jag skulle tycka att det var smidigt om det fanns en liten symbol för nytt meddelande som var synlig var man än befann sig på siten. I dag ser man det på startsidan. Det skulle räcka med ett litet kuvert någonstans. Till vänster om "Logga ut"? Eller annan caption på "Min sida"-fliken. Eller något mycket smartare, snyggare och enklare att implementera;) | |
| MustaVeri | 2009-10-18 15:09 | |
![]() | Får aldrig några meddelanden :( men låter ändå som en bra idé, tumme upp! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-18 15:16 | |
![]() | Men gumman :( Du får börja pladdra på forumet lite mer;) | |
| tyston12 - Ej medlem längre | 2009-10-18 15:31 | |
![]() | vi kan skicka till varandra :) | |
| amandahug - Ej medlem längre | 2009-10-18 18:22 | |
![]() | Så har jag det redan. :) Rätt smidigt, men det är mest för andras skull eftersom jag själv inte bryr mig om kommunikation. | |
| odin - Administratör | 2009-10-18 20:53 | |
![]() | Någon typ av statusbar som är på alla sidor med andra ord... | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-10-22 14:41 | |
![]() | Statusbar verkar redan finnas, eftersom det står "Inloggade XXXX" och "Logga ut". Man ser att man inte loggat ut från web och hur många som är i spelrum. Jag tycker det smidigaste borde vara en utökning av detta, till exempel direkt vänster om "Logga ut"-knappen där man får en ikon om fler än 0 kompisar är i spelrum och en till om man har fler än 0 olästa. Kanske till och med en ny ikon för besök, men där saknas kvitteringsystem som motsvarar meddelanden, man kan ej se antalet "osedda besök" någonstans. Allt detta uppdateras bara när man navigerar runt på web och dess forum, men det gör man så ofta ändå. Designa helst inte någon "Uppdatera"-knapp tack! :) | |
| myra64 - Ej medlem längre | 2009-10-22 18:06 | |
![]() | Håller med Rhotheta! Vill också se när det kommer PM medans man fladdrar mellan flikarna här! :) En liten "symbol" vid logga ut räcker! | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-10-22 20:01 | |
![]() | betapet.se/forum/thr...ad id=19679 Se första punkten. | |
| odin - Administratör | 2009-10-22 21:15 | |
![]() | Aha, trodde den menade pling i själva spelet när man skickar meddelanden. | |
| Snurt | 2009-10-22 21:28 | |
![]() | ODin! Nu behövs ingen radiovolymknapp för Betapet längre, det finns visst en mixer i Vista där man kan ställa ner ljudet på de andra grejerna som väsnas.. hare gött | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-10-22 22:10 | |
![]() | Odin, oj då. Dåligt formulerat av mig i så fall. Formulera gärna om så att önskemålet blir begripligt. Tycker att en liten indikation till vänster om "Logga ut" var ett förträffligt förslag. | |