Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 852

Forumkategorier

Användare Inlägg  
delta92009-10-21 21:39
Antal inlägg: 1041

Jag ber om ursäkt för regelbrott
Jag vill be om officiell ursäkt för det regelbrott jag begick i.om att jag startade en tråd om narkotika under forumdelen Support.
Jag har läst reglerna, men hade tydligen missat att man inte fick dela med sig om personliga erfaranheter inom det området.

Jag hoppas ni alla har förståelse för det övertrampet, och att ni inser Varför jag startade den diskussionen.

Jag hoppas verkligen inte att någon tog illa upp eller blev på något sätt ofredad av det.

mollee - Ej medlem längre2009-10-21 21:40
Antal inlägg: 6087

Men söta.
Haha.

Inte nåt fel alls på din tråd enligt mig i alla fall, tyckte den hade bra frågeställningar och var seriös.
Tyckte faktiskt det var skumt att de stängde ner den t.o.m!
// Molle

delta92009-10-21 21:45

äh regelbrott är regelbrott.

jag kände mig tvungen att be om ursäkt för jag hade missat det faktum att man inte får diskutera såna seriösa ämnen.

jag bad om ursäkt personligen till perpersa som stängde tråden men kände ändå att jag ville be om offentlig ursäkt eftersom orsaken till att en såpass djup tråd inte får existera är antagligen för att det är *för* tabu.

hursomhelst så finns jag alltid här (om jag inte blir avstängd nu då :S) att svara på sådana frågor. eller bara prata. eller spela :D

tack för ditt svar. kul att andra tycker att det var en bra tråd också :) jag blev förvånad att ingen sån tråd fanns redan

Mouche - Administratör2009-10-21 21:47
Antal inlägg: 24193

Det är absolut ingen fara Delta9.
Jag tycker att din tråd var både välskriven och intressant.

Tyvärr är det dock alltför ofta så att det seriösa förstörs av diverse skribenter med uruselt omdöme och trådarna spårar ur.
Det är alltså anledningen till att den regeln finns och att värden stängde tråden.

Någon risk att du ska stängas av finns det då rakt inte.

Mouche

delta92009-10-21 21:52

tack Mouche. <3

jag övervägde att inte starta tråden just p.ga risken att den skulle spåra ur av alla "reggaerökare" som jag skrev, men sen tänkte jag att den vettiga informationen som jag, och kanske andra med liknande livshistoria, hade vägt tyngre än dom få troll-inläggen som hade uppstått efter en tid (som f.ö inte hade fått något gensvar i.om den seriösa tonen på tråden imho) bara hade ignorerats :)

henrik_l2009-10-21 21:55
Antal inlägg: 918

Varför skulle det vara regelbrott? Gud så fånigt.

delta92009-10-21 21:58

som mouche skrev så är det risk att det blir en troll-tråd (troll = oseriösa j-vlar som bara drygar sig) och det förstår jag.

men jag förstår ändå inte, för det verkar inte finnas några troll på en sån seriös och bra site som betapet :)

förutom mina trollinlägg i dryga trådar som det är tillåtet att dryga sig i :)

mollee - Ej medlem längre2009-10-21 21:59
Antal inlägg: 6087

Alla trådar blir trolltrådar tillslut. Hur seriöst ämnet än är...

delta92009-10-21 22:00

du hänger för mycket på flashback isf mollee :P

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?