Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 833

Forumkategorier

Användare Inlägg  
BetaPussyn - Ej medlem längre2009-10-23 09:07
Antal inlägg: 8

Statistik
Jag är ny härpå Betapet och jag saknar vissa statistik-kategorier. Om det är tekniskt genomförbart så skulle jag gärna se statistik över t.ex Antal rullningar/match eller flest spelade matcher i rad utan förlust. Även högsta vinstprocenterna vore av intresse trots att det naturligtvis kan vara aningen missvisande. I övrigt är jag jättenöjd med sajten och kommer att stortrivas här. Tack för trevligt tidsfördriv.

Q-tile - Ej medlem längre2009-10-23 09:36
Antal inlägg: 1319

Flest antal rullningar per match vill jag också kunna filtrera efter. Har efterfrågat det tidigare i en tråd. Känns betydligt mer relevant än högsta rullningspoäng för åtminstone Klassiskt bräde där den högsta poängen för en rullning inte varierar så mycket.

odin - Administratör2009-10-23 20:11
Antal inlägg: 7442

Lite statisitk om dig Beta,

Matchrekord
Nuvarande antal spel vunna i rad 1
Mest antal spel vunna i rad 11
Snitt antal ord per drag 1.3
Snitt poäng per ord 13.4
Snitt tid per drag 21
Högsta poäng i en match 628
Snitt poäng per match 412
Snitt drag per match 24
Snitt misslyckade drag per match 0.8
Snitt byten per match 3.7
Snitt rullningar per match 0.6
Snitt brickor per match 46
Totalt spelad tid i timmar 6
Ordrekord
Bästa rullning DIKTARE
Poäng för bästa rullning 203
Bästa ord SKOCK
Poäng för bästa ord 270
Längsta ord STäNKARE

odin - Administratör2009-10-23 21:03
Antal inlägg: 7442

Q-tile, menar du en topplista med flest antal rullningar per match?

Q-tile - Ej medlem längre2009-10-23 21:37
Antal inlägg: 1319

Jag menar att man i sin statistik likt man idag kan filtrera ut matcher med högst slutpoäng, högsta rullningspoäng och liknande ska kunna göra detta även efter kriteriet flest antal rullningar i en match.
Kanske både individuellt och totalt, d.v.s. med motståndarens inräknade i summan. Kul att lätt kunna lista många matcher man själv har rullat 3 st. och om det finns någon där man rullat 4 st. tillsammans, etc.

Evy_832009-10-23 22:13
Antal inlägg: 366

Fixa en bättre utsökningsfunktion vad avser ratingsökningen. Den som finns är för grov. Fixa några valfriva fält så vi får styra intervallen själv.

Nu funkar inte utsökningen inte heller, det visas bara en delmängd, resten försvinner pga att ingen rullningslist finns.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?