Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pöta | 2009-10-23 18:41 | |
![]() | vg invänta motståndare.............. ......... Har startat ett spel här och det har fastnat på invänta motstånfare-nivån. Om jag försöker stänga får jag varningen om osportslighet vilket väl innebär att jag får massa minus om jag stänger ner. Vad göra? | |
| pöta | 2009-10-23 18:43 | |
![]() | min statusrad i webläsaren säger väntar på betapet.se... så nånting verkar ha segat ihop men här går det ju bra att skriva | |
| wildman | 2009-10-23 19:59 | |
![]() | Mitt tips är att stänga hela rutan till spelrummet,s en kopplar du upp till spelet igen. Då märker du om det verkligen är ett registrerat spel. Är det det får du chansen att koppla upp dig igen. Annars är det grönt, då vart det inget spel. HAr också råkat ut för det där några gånger. | |
| wildman | 2009-10-23 20:00 | |
![]() | Alltså, stänger ner spelrummet och kopplar upp till spelrummet igen. Inget annat. | |
| wildman | 2009-10-23 20:01 | |
![]() | Stänger med krysset längs upp till höger alltså. | |
| vindsus86 | 2009-10-23 20:32 | |
![]() | man kan även "ge upp" eftersom spelet inte startat ordentligt, men då brukar det vara problem att komma med i nytt spel, så det bästa är att bara stänga hela fönstret och gå in i rummet igen, som wildman sade. | |
| pöta | 2009-10-24 20:42 | |
![]() | jepp upptäckte det oxå, visste inte att de två kryssen fungerade på olika sätt. | |