Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 628 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Taura-Tierno | 2009-10-25 23:11 | |
![]() | Betapet på engelska? Jag skulle tycka att det var roligt om betapet fanns på engelska. Jag har inte lyckats hitta något scrabble som fungerar lika bra som detta, utan de enda engelska varianter (gratisvarianter iaf) har varit betydligt sämre. Så det skulle vara jättekul om betapet.se fick en del där man kunde lägga ord på engelska :) | |
| Evy_83 | 2009-10-25 23:33 | |
![]() | Det har funnit på engelska, men den sajten är nedlagd pga tidsbrist enligt ägarna. | |
| PoullaClay | 2009-10-25 23:37 | |
![]() | någon som vet någon annan bra sajt för att spela på engelska? | |
| ocki | 2009-10-25 23:37 | |
![]() | Eller gärna på tyska. | |
| Taura-Tierno | 2009-10-30 21:46 | |
![]() | Okej, visste inte att det hade funnits. Tråkigt, men förståeligt att man prioriterar svenskan. Hoppas att det kan tas tillbaka någon gång. | |
| mrperfect | 2010-01-30 20:05 | |
![]() | Bara för att visa att Betapet på engelska har diskuterats tidigare så visar jag upp denna tråden, samt hänvisar till denna sökning på betapet för at visa att duskussionen förekommer då och då. Kanske en informationsrad på förstasidan skulle vara bra för att slippa fler såna här diskussioner :) www.betapet.se/forum...ch creator= Engelska versionen lades ner för att man inte har tid at underhålla den också, det är tillräckligt mycket arbete att underhålla den svenska versionen! | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.