Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stubin | 2009-10-31 12:46 | |
![]() | Gamla trådar eller flera av samma ämne. Varför kan man inte bara plocka bort trådar eller låsa dom där ingen skrivit nåt på kanske ett år eller två? Tycker det är så irriterande när man ser en ny tråd där en del har som självvald uppgift att leta upp gamla trådar och påpeka att det redan finns en liknanade tråd. Tillslut så går det inte att skapa några NYA trådar. Undrar också hur det kan finnas 3-4 trådar om influensan som skapats den sista tiden. | |
| Miss_jk | 2009-10-31 15:22 | |
![]() | Då frågar jag återigen: Om du nu startar en tråd om låt oss säga Atkins där du undrar hur det funkar eller inte funkar. Då antar jag att du som trådstartare vill veta folks åsikter och se kommentarer om detta ämne. Varför blir du då inte tacksam när någon länkar till en redan befintlig tråd där du kan läsa ännu fler åsikter och kommentarer om ditt ämne som du uppenbarligen är intresserad av. Det är faktiskt inte så att alla vill vara elaka och stänga just din tråd, utan helt enkelt bara hänvisa till ytterligare info om ditt ämne. Kan inte förstå varför folk tar så illa vid sig av detta. Var glad att du får ännu fler personers åsikter i ämnet istället! | |
| Maad Max | 2009-10-31 15:40 | |
![]() | Bra svarat Miss_jk! | |
| run-marie | 2009-10-31 15:48 | |
![]() | Håller med dig Stubin om det där med trådar om influensan, borde ha räckt med 1 tråd om det "svinet" ;) | |
| Stubin | 2009-10-31 17:23 | |
![]() | Ok måste nog vara lite tydligare. Jag tycker att det är en förutsättning när man startar upp en tråd att ts fortfarande är medlem i betapet. Känns inte riktigt ok att svara på en fråga till nån som inte ens är medlem längre. Om ts är medlem fortfarande så vet man ju inte om den personen är aktiv eller inte, därför tycker jag att man kan stänga gamla trådar. Miss_jk: Det finns även kommentarer om att den tråd som skapats finns det redan flera av..... | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-11-01 15:27 | |
![]() | Stubin, här ett fint exempel: www.betapet.se/forum...ad id=20599 Detta är alltså MINST 60:e tråden i samma ämne. Själv tycker jag att trådar på ett specifikt ämne (Atkins, svininfluensan, spikmatta, swopping) gott kan få vara bara en. Att starta en ny tråd utan att ens ha sökt i forumet tycker jag bara är slött och irriterande. Och bara för att TS i en gammal tråd inte ens är kvar på Betapet betyder det inte att tråden inte har sina läsare ändå. I övrigt håller jag med järnkaminen. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.