Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| run-marie | 2009-11-06 15:00 | |
![]() | Laddning av spel? Hej! Är det nån av er som vet varför det tar sån vansinning tid när man klickat på start och det står bara "laddar spel"? Är det nåt fel på G eller är det min dator som är knasig? Mvh Mimi | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-06 15:05 | |
![]() | Har inte märkt något sånt. Däremot händer det ganska ofta att färgerna i chatten i själva spelet förändras. Om man pratar med sin motståndare så har ju orden man lägger en färg, namnen en annan osv. Röd, vinröd och svart.. tror jag. Lustigt att man inte minns det med tanke på hur ofta man slår ihjäl tid här :) Hur som helst, så blir all text vinröd.. det hjälper att koppla ner och gå in i spelet igen. Någon mer som upplevt det? | |
| run-marie | 2009-11-06 15:07 | |
![]() | Hon jag skulle spela med fick exakt samma sak. Det blev bara tvärstopp sa hon. Jag fick till slut gå ur grisen helt och när jag försökte komma in igen stod det fel på sidan. Nu kunde jag komma in, men man vågar ju knappt prova att spela om det blir så igen. | |
| run-marie | 2009-11-06 15:08 | |
![]() | Sås-claes, jag har iaf inte haft det där med färgerna som du beskriver. | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-06 15:14 | |
![]() | >>sås-claes , även jag har det problemet eller vad vi nu ska kalla det,, texten byter färg saker och ting på startsidan flyttar på sig ,, har hela tiden trott att felet ligger i min dator , men tydligen inte. Men detta inne i spelet har jag däremot inte märkt Bitte | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-06 15:21 | |
![]() | Betapet kanske har fått svininfluensan | |
| run-marie | 2009-11-06 15:23 | |
![]() | Ja, så måste det ju vara Sås-claes iaf Grisen! | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-06 15:24 | |
![]() | Haha.. ja passande nog. Själv spelar jag helst i Giraffen, men det är ju en smittsam sjukdom.. | |
| run-marie | 2009-11-06 15:24 | |
![]() | Bitte, det där med texten som flyttar sig på startsidan har jag också haft flera ggr. Den bli ibland mindre och vissa linjer försvinner, har också trott att det berodde på min dator. | |
| run-marie | 2009-11-06 15:25 | |
![]() | Sås-claes, vågar man gå in i Giraffen efter att ha varit i Grisen tror du, har Giraffen vaccinerat sig. Jo, jag vet det finns en annan tråd om det, men det har inte stått nåt där om att han gjort det. :-) | |
| run-marie | 2009-11-06 15:29 | |
![]() | Var precis inne i tråden; tro på expertisen.... och då har alla som skrivit plötsligt fått en färgad ram runt sin bild. Alla hade blå ram utom Behringer och jag vi hade rosa. Konstigt, här ser det ut som det brukar ganska färglöst mao. | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-06 15:31 | |
![]() | Vi får hoppas att någon Admin läser och kan förklara Bitte | |
| run-marie | 2009-11-06 15:33 | |
![]() | Ja Bitte, men de är väl på sina ordinarie jobb just nu, så det blir till att vänta lite till. | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-06 15:38 | |
![]() | Var också nyss inne i den tråden run-marie, men den ser ut som vanligt för mig. | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-06 15:45 | |
![]() | Jag har taigt några Print Screen för att spara då det ser tokigt ut Bitte | |
| run-marie | 2009-11-06 15:58 | |
![]() | Gick in i samma tråd igen och då var allt som vanligt. Spöklikt va´? Tänkte först att Behringer och jag fått annan färg på våra ramar för att vi skrivit nåt som inte var OK, men det var nog bara en fantasi från min sida. | |
| odin - Administratör | 2009-11-06 19:49 | |
![]() | Angående att textens färger kan ändras så är det en känd bugg. Om spelet slutar ladda är det för att uppkopplingen bråkar. Kan bero på er uppkoppling eller att Betapet temporärt tappade kontakten med nätet. Om fler verkar ha samma problem ligger felet troligtvis på Betapet, annars på er uppkoppling. | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-06 19:57 | |
![]() | Odin vill du ha ett mail med de print screen jag tagit idag dvs från forumet och hur det blir ibland Bitte | |
| odin - Administratör | 2009-11-06 22:17 | |
![]() | Sure. Mail away. | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-06 22:32 | |
![]() | Dom var med på det som du nyss fick =) Bitte | |