Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående19 837

Forumkategorier

Användare Inlägg  
chirurgen2009-11-19 20:38
Antal inlägg: 15

Tappar kontakt
Har skrivit om detta förr och fattar inte vad det beror på.
Under ett spel kan jag ibland behöva trycka på F5 fler än 10 ggr. Det tar ju en stund innan jag fattat att jag är ute, tror ju att den andra tänker.
Jag har utmärkt uppkoppling mot övriga internetsidor, har uppdaterat Flash.
Har ej mobilt bredband.
Det märkliga är att det ibland fungerar och jag behöver kanske bara trycka F5 någon enstaka gång. Men det är sällan som det fungerar hel ua.
Jag har kopplat bort Windows brandvägg men har en brandvägg via min smartbox fr Telia. Kan det var där som problemet ligger?
Så himla trist för det är ju så kul att spela Betapet

odin - Administratör2009-11-19 20:51
Antal inlägg: 7442

Har svårt att tro att det beror på brandväggen. Uppkopplingen mellan dig och Betapet är helt enkelt lite skakig.

Betapet går ej att jämföra med andra sidor då spelet kräver konstant uppkoppling vilket är mer känsligt för nedkopplingar.

odin - Administratör2009-11-19 20:51

Om vi kunde göra något åt det skulle jag försökt. Tyvärr har jag inga bra ideer.

chirurgen2009-11-19 21:11
Antal inlägg: 15

Men är det inte fler än jag som har det här problemet? Verkar ju konstigt att det är bara mellan min dator o Betapet, eller hur?
Ibland kommer det upp felmeddelande om att det kan bero på att jag sitter bakom en brandvägg, dock inte alla gånger.

odin - Administratör2009-11-19 21:17

Det är säkerligen fler som har samma problem, men alla skriver nog inte i forumet.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?