Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående19 837

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Ebbaxyz - Ej medlem längre2009-11-21 11:15
Antal inlägg: 14

Hetsiga Giraffen?
Skulle man kunna tänka sig att döpa om de olika fora på Betapet efter önskad spelform? De som vill spela "hets" söker sig t ex till Giraffen, de "snabba" till Krokodilen, de "normala" till Elefanten etc.
Det finns kanske argument mot detta - jag är nyfiken på att få kännedom om dom!

lsaw2009-11-21 11:19
Antal inlägg: 351

För det mesta (stundens ingivelse) spelar jag stress, men ibland (stundens ingivelse) spelar jag ett snäpp upp eller ner. Tycker att det fungerar bäst som det är nu, men det skulle funka med förslaget också!

david_842009-11-21 11:49
Antal inlägg: 256

Den här frågan har tagits upp flera gånger. Ibland önskas det spelrum indelade efter ranking, ibland efter hastighet, och ibland önskas det spelrum indelade efter brädetyp. Det är önskvärt men också problematiskt. Problematiskt eftersom det är svårt att få det att fungera. Administratörerna säger nej och argumenterar för att de har provat förut men att det misslyckats.
Den enda inofficiella indelning jag känner till är att de flesta topprankade spelarna har för vana att samlas i giraffen.

Rakim - Ej medlem längre2009-11-21 12:05
Antal inlägg: 121

"I giraffen är där du kan få stryk" ett gammalt Adam och Martin uttryck.

Men som david säger. Ämnet är på tal ett par gånger per år, och har så varit sen betas begynnelse. Idén i sig är jävligt bra, men jag tror att det faller på att de flesta som spelar här gör det för en avkoppling, tar en match som en kopp kaffe, inte brinner lika hängivet som för dom som skapar dylika topics - eller för all del, dom som svarar på desamma.

Rakim - Ej medlem längre2009-11-21 18:05
Antal inlägg: 121

Följdfråga. Om ni tar er den tiden, lägg in en liten funktion så det piper till när jag är inloggad när tjejer med utmanande fotton loggar in.

tack

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?