Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 844 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| run-marie | 2009-12-11 13:48 | |
![]() | Långsamma bokstäver Vad kan vara orsaken till att jag måste släpa varje bokstav på plats? Ibland lägger de sig inte på rätt ruta om jag inte stannar med muspekaren på exakt rätt ställe, förlorar ju massor med tid varenda ord jag försöker lägga dit. | |
| Blind kräfta | 2009-12-11 14:00 | |
![]() | kan inte vara ditt operativsystem+dator+webb läsare eller något? jag får liknande effekt om jag försöker spela i internet explorer på min vista-laptop. den orkar inte med. annars vet jag inte. testa en annan webbläsare ändå. firefox eller något om du inte använder det redan. | |
| Megaherz | 2009-12-11 14:00 | |
![]() | Har du touchpad eller vanlig mus? Hände mig hela tiden när jag spelade med touchpad | |
| run-marie | 2009-12-11 17:00 | |
![]() | Tack för era förslag till hjälp. Har Telia bredband och vanlig mus. Nu efter ca 3 timmars speluppehåll är allt som vanligt igen. Skulle ändå vilja att nån spelvärd kanske kunde förklara varför det blev så. Tack iaf :-) | |
| Blind kräfta | 2009-12-11 22:38 | |
![]() | bredbandet har väl inte att göra med hur lång tid det tar att lyfta och släppa brickor? det är när man väl tryckt på lägg som uppkopplingen avgör hur lång tid det tar för ordet att läggas. i alla fall så vitt jag vet. om flytthastigheten för brickorna haft med uppkopplingen att göra hade man ju inte kunnat flytta på dem alls när man kopplas ner, till exempel. | |