Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 816 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fulsnack | 2009-12-12 22:50 | |
![]() | HJÄLP, det går inte! :( Nu är jag riktigt less på att inte få någon konkret hjälp på den här sidan. Det borde finnas någon att kontakta utöver att skriva i ett forum! Nu till problemet - som jag slutade spela betapet på grund av, men kom tillbaka och insåg att problemet fortfarande finns kvar: När jag är inne i ett spelrum är det som om knapparna inte fungerar. Med lite tur KANSKE jag lyckas skapa ett nytt spel, men 9 av 10 gånger kan jag klicka på "skapa nytt" utan att något händer. Och OM jag lyckas skapa ett nytt spelbord, så kan jag ändock inte starta spelet. SUCK, nu är jag förbannat less på det här... :( | |
| sanlin | 2009-12-12 22:52 | |
![]() | Har aldrig hänt mig dock. Borde vara något med din uppkoppling kanske..... | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2009-12-12 22:54 | |
![]() | Kolla din uppkoppling! | |
| fulsnack | 2009-12-12 22:56 | |
![]() | Det är inget fel på min uppkoppling. Det här är alltså ett problem jag haft sedan i somras (samma uppkoppling, samma dator, samma webbläsare och allt vad det nu heter). Men det började först i somras, inte innan... | |
| sanlin | 2009-12-12 23:02 | |
![]() | Nåt fel på andra sidor? | |
| fulsnack | 2009-12-12 23:06 | |
![]() | Nej, ingenstans. Bara här :/ | |
| Bitte - Administratör | 2009-12-12 23:14 | |
![]() | Adobe Flash Player har du uppdaterat den annars testa med det get.adobe.com/flashplayer / Samt testa alla råden du fick i denna tråd www.betapet.se/forum...-0 #1065973 Bitte | |
| fulsnack | 2009-12-12 23:27 | |
![]() | Tack Bitte, men jag har redan uppdaterat Adobe Flash Player och inga av råden jag fick i den tråden hjälpte tyvär... | |
| Bitte - Administratör | 2009-12-12 23:32 | |
![]() | Provat annan webbläsare då ?? Bitte | |
| chirurgen | 2009-12-12 23:32 | |
![]() | Jag instämmer med dig, fulsnack. Väldigt ofta blir det så för mig också. Och om jag kommer in så blir jag väldigt ofta utloggad och får starta om. Och jag har inget problem med min uppkoppling f ö, bara här på betapet. Har uppdaterat Adobe, rensat datorn, bytt webbläsare och stängt av brandvägg. Det märkliga är att vissa dagar kan spela problemfritt flera omgångar men vissa dagar är det fullständigt omöjligt. | |
| Bitte - Administratör | 2009-12-12 23:37 | |
![]() | Man behöver inte starta om , om man blir nerloggad , testa med F5 så kommer du tillbaka till spelrummet ´Bitte | |
| chirurgen | 2009-12-12 23:42 | |
![]() | Sen jag bytte från Explorer så funkar inte F5 men det går ju lika bra att klicka ner rutan och logga in i rummet igen och det var det jag menade med att starta om. Men det är inte så himla kul att behöva göra det 10 ggr under ett spel, man förlorar ju rätt mycket tid då. | |
| Bitte - Administratör | 2009-12-12 23:45 | |
![]() | Fast oftast då man har problem brukar det ligga i den egna uppkopplingen,, och så mycket tid som jag är här så måste jag säga att det sällan händer mig ,, Men om jag har strul är det framför allt två saker som reagerar , spelrummet på betapet och MSN, det verkar som om de är väldigt känsliga för små tapp i uppkopplingen Bitte | |
| fulsnack | 2009-12-12 23:48 | |
![]() | chirurgen: Precis så är det för mig också, fast jag blir aldrig utloggad dock. Vissa dagar (som igår kväll som var den första gången sen jag slutade spela i somras) så funkar det felfritt, men idag vill det inte alls! Bitte: Jag tycker att det är lite märkligt om jag måste spela med en annan webbläsare än den jag har (mozilla), då det funkat för mig att spela i alla år. Testade explorer för skoj skull, men det är samma problem där. | |
| Bitte - Administratör | 2009-12-12 23:49 | |
![]() | Annan webbläsare var bara ett tips till hjälp Bitte | |
| fulsnack | 2009-12-12 23:51 | |
![]() | Bitte: jag var här i princip dygnet runt förut och spelade typ hela min lediga tid och jag har gjort det i flera år, till och från. Men det började som sagt i somras. Tror faktiskt inte att det är uppkopplingen eftersom jag inte har några som helst problem med någonting annat än just betapet. När jag skrev om det här i en tråd i somras så var det fler med mig som hade exakt samma problem. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-12-13 00:09 | |
![]() | Om något börjar strula brukar ett enkelt sätt att bli av med problemen att göra en systemåterställning till innan det började fucka upp. Men i det här fallet har det gått så lång tid, så en systemåterställning kanske medför andra problem? | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-12-13 00:13 | |
![]() | Men med tanke på att det funkar bra ibland så är uppkopplingen misstänkt. Sirap i linan? Någon som tankar för mkt porr samtidigt? Funkar alla andra program samtidigt som inte Betapet funkar? Kanske har du något som slukar all processorkapacitet? Kolla CPU-användningen när det krånglar ... du får fram den genom att trycka ALT+CTRL+DELETE och sedan starta Aktivitetshanteraren. Kanske någon applikation som tynger ner datorn? | |
| chirurgen | 2009-12-13 00:39 | |
![]() | Ja, i mitt fall så tankar jag varken porr eller annat och om man kollar Aktivitetshanteraren så finns inget annat program där som körs Systemåterställning känns lite tufft bara för att spela Betapet, man vill ju inte ställa till det så att man får andra problem istället. | |
| odin - Administratör | 2009-12-13 00:43 | |
![]() | fulsnack, är du säker på att du har senaste Adobe Flash? Ibland kan det stå att senaste installerades, men att så faktiskt inte skedde. Se till att vara administratör. Har du provat andra webbläsare? Firefox? Opera? Chrome? | |