Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 844 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _illyria - Ej medlem längre | 2009-12-18 14:31 | |
![]() | förlora varför förlorade jag så mycket poäng, blev nedkopplad, försökte komma in igen men det var omöjligt fick bara medelandet att servern svarar inte försök ett annat spelrum, men det var ju giraffen jag ville in i för där hade jag mitt spel, när jag kom in var det försent, så varför dra av alla p av mig. | |
| run-marie | 2009-12-18 14:39 | |
![]() | Samma sak hände i Grisen, lyckades komma tillbaka 1 gång och sen blev det samma sak igen. Trist att man ska missa poäng p g a datastrul hos Beta. Alla andra internetsidor funkade perfekt. | |
| odin - Administratör | 2009-12-18 14:39 | |
![]() | Det var problem med Internetuppkopplingen någon stans mellan oss och användare. Därav problemen. Tyvärr har vi ingen makt över sådant. | |
| run-marie | 2009-12-18 14:42 | |
![]() | Joho, ser nu att jag inte förlorade någon poäng alls. Min motståndare hade samma strul så det kanske är därför. Jag är iaf glad att det inte blev minus. :-) Förstår väl att ni personligen inte kan rå för när sånt händer Odin. | |
| odin - Administratör | 2009-12-18 14:45 | |
![]() | Detta är inget strul med vår utrustning eller våra programvaror. Det är något som vår Internetleverantör har problem med alt. deras leverantör i sin tur. Dvs vi kan bara be dem bättra sig inte mycket mer. | |
| humlan32 | 2009-12-18 14:50 | |
![]() | Och vad skulle det göra om man tappade lite i rating då? Det är ju trots allt ett gratisspel man borde spela för att det är kul! | |
| odin - Administratör | 2009-12-18 15:30 | |
![]() | Jag förstår dock frustrationen :-) | |
| kicjoh | 2009-12-18 15:41 | |
![]() | Tack alla goa administratörer! Tack vare er kan vi spela!!!! Tacksam värmländska :-))) | |