Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 844 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Isängel | 2009-12-28 00:04 | |
![]() | Betapet på engelska Hejsan. Nu hoppas jag att ni inte tar bort mitt inlägg... Hursomhelst så skulle det vara supertrevligt med en engelsk version av Betapet. Är det någon som hittat någon bra? Alla jag hittat är skräp utan antingen ordlista eller med jobbig layout. Eller... Finns det några funderingar av Betapet-skaparna att göra en engelsk version? Jag tror att det nog skulle uppskattas av många. :) | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-12-28 00:13 | |
![]() | Har för mig att det fanns en engelskversion av betapet, men den har tycks försvunnit, nu när jag kollar efter. | |
| Isängel | 2009-12-28 00:19 | |
![]() | Ja, såg det nu när jag letade. Vet inte hur folk här tycker om att väcka gamla trådar till liv ;P Men.. Jag förstår inte varför den inte var populär. Fast det kanske var väldigt länge sen då inte så många kände till sajten? Får man då fråga varför det inte kommer komma någon ny? | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2009-12-28 12:22 | |
![]() | Denna diskussionstråd startades strax efter att sidan lades ned. Lite svar finnes nog där. www.betapet.se/forum...=- 0#656742 | |
| garder | 2009-12-28 12:52 | |
![]() | Literati fanns förrut men efter några år kom man inte in där längre | |
| Radagast | 2009-12-28 18:20 | |
![]() | www.isc.ro | |
| Isängel | 2009-12-30 17:55 | |
![]() | Oh, tack! Ska testa sidorna. Men.. Alltså, hittade den engelska tråden om sidan och den är på 22 sidor och det står mest bara "oh guuys I miss you so much!" Så.. jag tänkte om någon bara skulle kunna svara snabbt här varför det inte finns någon möjlighet att öppna ett rum på engelska? Hittade inget svar om varför det inte är möjligt i den svenska tråden.. | |
| Huvudtvätt | 2009-12-30 20:18 | |
![]() | Jag har för mig att folket bakom betapet tyckte att det inte var värt det. Engelska beta fanns ju ganska länge men det blev aldrig särskilt många som spelade. Det var typ samma lilla gäng som hängde där hela tiden och de verkade mest använda det som sitt chattrum. Det var nog ganska många som provade någon gång men tyckte det var för krångligt. Man får göra en liten insats och lära sig lite ord på två och tre bokstäver för att man ska ha en chans. | |
| XsamiX | 2009-12-30 20:24 | |
![]() | Det som är nackdelen med engelska betapet/scrabble, är precis att det finns hur många 2bokstävers "ord" som helst. man kan lägga nästan vilka 2bokstäver som helst och få poäng. Menar "za" finns som ord... (förkortning för pizza!) | |
| Bitte - Administratör | 2009-12-30 20:33 | |
![]() | ""monk - Administratör 2008-09-09 21:36 Engelska Betapet Vi har idag beslutat att stänga ner den engelska Betapet-versionen på www.betapet.com. Anledning beror dels på att vi inte har tid att helhjärtat engagera oss i sajten, dela att antalet medlemmar inte blev så stort som vi hoppats."" Kopierat från den tråden som admin skrev då den egelska sidan stängdes Bitte | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2009-12-30 20:50 | |
![]() | Men marknadsför man sajten i engelsktalande länder så blir det väl snabbt fart på den. Behöver ju inte kosta en massa pengar man får köra med "smart marketing". | |
| Isängel | 2009-12-31 02:05 | |
![]() | Jag menade varför det inte finns något _rum_ här på svenska betapet, som är på engelska. Såsom IT-ordlistan. | |