Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade43
Mobilspel
Pågående19 844

Forumkategorier

Användare Inlägg  
buffyboy2009-12-29 20:09
Antal inlägg: 2

Avbruten
tycker man borde få mer information direkt i starta spel ruta, så tråkigt att spela mot spelare som har typ 1300 avbrutna matcher då vet man att om man leder så avbryter dom matchen när som helst.

förslag dom som har fler än tex 30-40 avbutna matcher så kunde deras namn vara rödmarkerat eller liknande.

swempa2009-12-29 20:21
Antal inlägg: 535

kan ju bero på dålig upp koppling också så är det i mitt fall men har mobilt nu så nu funkar det bättre

Kewla2009-12-29 20:21
Antal inlägg: 195

snarare procent avbrutna isåfall? 30-40 avbrutna om man spelat över 10000 matcher är ju inte mycket..
Sen vinner man ju massa poäng när någon avbryter? jag har då aldrig stört mig på det...

klockskojarn - Ej medlem längre2009-12-29 21:06
Antal inlägg: 9

kan säja så här oxå...alla har inte den fritid som krävs att sitta i timmar...ibland chansar man att man ska hinna en match...i mitt fall hade ja egen firma o drog ett lir då o då...sen kom kund3er in i butiken o ja va tvungen avbryta..va spelar det dej för roll?? du får ju massa poäng? det e väl bara att börja om? man spelar ju för det e roligt...om du visste hur många matcher ja fått avbryta när ja haft ledning me flera hundra poäng ?

Palini2009-12-29 23:06
Antal inlägg: 1381

Det tar visserligen lite tid, men om man nu ogillar att spela mot folk som har många avbrutna matcher, så finns ju faktiskt möjligheten att kolla upp det innan man börjar spela...

piainger2009-12-29 23:06
Antal inlägg: 6

själv råkade jag ut för det igårkväll mitt i ett spel. Min data hade hängt sig och jag blev ombedd att stänga ner, vilket jag gjorde, det har hänt någon gång tidigare, men denna gången kom jag absolut inte in överhuvudtaget på betapets sida, det var skämmigt när man inte kunde komma till den man mötte och förklara vad som hänt och när man startar upp idag så kommer man in, man blir så frustrerad, jag gör inte detta medvetet, jag tycker om denna sida och är glad för att den finns, tycker det är kul att spela med alla.
Ha en god fortsättning.

buffyboy2009-12-31 11:27
Antal inlägg: 2

skillnaden blir ju inte att du ger upp, utan blir utloggad, då har du ju iaf 5 min på dig att logga in, och nä du får inte massa poäng, det är ju tyvärr baserat på de poäng som man har skaffat sig redan, sen bryr jag mig inte så himla mycket om poäng, vill spela och vinna matcher, inte spela 19 min för att någon ger upp med 2 bokstäver kvar,

gnill2009-12-31 11:53
Antal inlägg: 1942

Om man har 40 avbrutna matcher och har spelat flera tusen så säger det kanske inte så mycket. (För mig har det oftast berott på att jag suttit på en taskig uppkoppling eller att mitt barn behöver hjälp). Jag har säkert avbrutit fler än 40 men skulle påstå att det händer sällan.

The_Idiot - Ej medlem längre2009-12-31 12:10
Antal inlägg: 66

Du går ALLTID plus om motspelaren avbryter.
Och att "hänga" ut spelare som avbryter matcher är fullständigt befängt.
Jag tycker det finns betydligt värre saker än att avbryta matcher.
Och vem ska bestämma vad som är rätt och fel? Du?

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?