Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 592 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:45 | |
![]() | Ljud när man kickas? Varför finns inget ljud när man kickas från ett spel? Det skulle definitivt göra att man spelade fler spel eftersom man vid multitaskande hade upptäckt att man kickats och inte längre väntade på att spelet startas... | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-04-05 20:45 | |
![]() | Inget sånt på G? Skulle hjälpa en hel del.. | |
| Tokstollan | 2010-04-05 21:05 | |
![]() | Varför inte fixa en funktion så att man inte BEHÖVER "kicka" någon, till exempel att man kan ställa in ett värde på minsta rating man kräver för spel och om inte den som ansluter har det minsta värdet så "kickas" den automatiskt (gärna med ljud, om det nu önskas). Tycker nämligen att det här verkligen är ett "multitask-problem"! Sitter ofta och jobbar samtidigt som jag väntar på en motspelare och vid "pling" måste jag då avbryta vad jag håller på med för att se vem som anslutit. Nio gånger av tio är det någon med en så låg rating att jag inte vill spela. Observera att det inte funkar att skriva att man önskar en viss minsta rating, när man skapar spelet. Det har jag prövat ibland men antingen läser folk inte ordentligt eller så skiter de i vad man ber om. Många kan säkert reagera nu; tycka att det här är någon slags "elitistisk" önskan. Men tänk då på att de flesta faktiskt vill spela med någon på ungefär den egna nivån och ändå, när den här funktionen inte finns, nekar spel med dem som har en mycket lägre rating. Något att fundera på, ni som för övrigt fixat en så fin spelplats för oss alla här? | |
| Virvelie | 2010-04-05 21:07 | |
![]() | Jag skulle vilja att ha ett ljud när jag blir nerkopplad mitt i ett spel. Ofta gör jag annat i väntan på att motståndaren ska lägga. Sen tycker jag att det tar väl lång tid, och DÅ upptäcker jag att jag blivit nerkoppad. Vore bra om det kom nån pling där. | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-04-05 21:13 | |
![]() | Jag skulle inte gilla rating-rasismen, men det kanske beror på att jag själv har låg rating. Men likväl vissa gånger kan jag vilja spela mot folk med lägre rating för att pressa mig själv. Tror det skulle bli fler spel spelade (vilket förmodligen skulle ge fler spelare) med ett neka-ljud. Med rating-begränsningen skulle det bli färre spel spelade; skulle förvåna mig om det gick i linje med vad betapet vill. | |
| odin - Administratör | 2010-04-05 21:20 | |
![]() | Håller med om ljuden, vi skriver upp det i vår feature-databas. | |
| Cybertron | 2010-04-05 21:22 | |
![]() | men hur? Man väntar väl inte så extremt länge på att spelet ska starta...nekas gör man ju oftast direkt...och jag ger inte folk mer tid än någon minut innan jag söker vidare | |
| eriksarehag - Ej medlem längre | 2010-04-05 21:23 | |
![]() | Tokstollan kan ju läsa inlägget "byt System" under support forumet | |
| Tokstollan | 2010-04-05 21:50 | |
![]() | Fast, mattieh, det är där jag tror motsatsen; jag tror att det skulle bli fler spel spelade med en rating-begränsning. Eftersom (och här talar jag självfallet utifrån egna erfarenheter): 1) Man ger till slut upp och spelar inte betapet alls (på en stund) eftersom man bara inte ORKAR neka fler gånger 2) Tiden som försvinner när man nekar och inte spelar hade kunnat användas till spel | |