Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 628 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Magnus101 | 2010-01-24 15:35 | |
![]() | Plöstligt problem i Firefox 3.5.7 När jag går in på sidan via firefox så får jag enbart en väldigt rudimentär gammaldags html-sida där allt är oformaterat. Går inte att starta spel eller någonting. Skriver detta i internet explorer läge (ie tab i firefox) och då fungerar det. Är alltså något med firefox som strular. Har inte kört på ett tag så det kan vara antingen någon av de senaste uppdateringarna eller eventuellt någon plugg som jag lagt till. De enda jag kan komma på som är nya för mig är isåfall stumbleupon och similarweb. | |
| Magnus101 | 2010-01-24 15:46 | |
![]() | Tydligen så fungerar inte betapet under adblock+ längre. Hmmm... | |
| Jesper M | 2010-01-24 16:05 | |
![]() | det blir så om du råkar adblocka bilderna från betapet istället från reklamen. råkade göra det på tjejens dator för några dagar sedan, inte uppskattat! | |
| odin - Administratör | 2010-01-24 16:14 | |
![]() | Bara för att informera så har vi har inte ändrat något angående Betapet/Adblock. | |
| Palini | 2010-01-24 16:41 | |
![]() | Jag började få upp reklam igen när den där reklamen om nån quiz på SVD och fair taylor dök upp. Jag försökte blocka den med adblock vilket resulterade i just det fenomenet som Magnus beskriver. Alla bilder försvann helt. Nu när sidan har bytt layout så är reklamen automatiskt borta igen. | |
| odin - Administratör | 2010-01-24 17:48 | |
![]() | Vad menar du med att sidan bytt layout? | |
| Palini | 2010-01-25 09:40 | |
![]() | Alltså, den där bilden högst upp med giraffen och brickstället. När den kom så försvann även reklamen ovanför. | |