Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 628 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| matilda39 | 2010-01-26 14:45 | |
![]() | får inte vara med.. Av vilken anledning nekas en del att vara med i spelet?? | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-01-26 14:47 | |
![]() | Raiting. | |
| matilda39 | 2010-01-26 14:50 | |
![]() | då är det svårt för nybörjare att få vara med i något spelrum då?? | |
| Satyra | 2010-01-26 14:52 | |
![]() | Inte alls, spela mot dem med liknande raiting så är det säkert inga problem. ;-) | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2010-01-26 14:59 | |
![]() | Det finns en del hypernervösa ratingfixerade spelare som inte spelar för sitt höga nöjes skull utan för att få så hög rating som möjligt. De vågar inte möta spelare med lägre rating eftersom de då kan förloranågra av sina mycket värdefulla ratingpoäng. Jag tror inte att det generellt är svårt för nybörjare att få vara med, tror nog att de flesta tar det som en trevlig utmaning att spela mot lägre ratade. Hoppa in på mitt favoritrum Musen ska jag gärna ge dig en lektion! | |
| Satyra | 2010-01-26 15:10 | |
![]() | Äh, Salthatten - man behöver inte vara varken hypernervös eller ratingfixerad för att tycka att det är trist att spela mot någon man knappt KAN vinna över, pga stor ratingskillnad. ;-) Försöker hålla mig +/- 500 från min egen rating då jag söker motståndare. Känns rätt lagom och rimligt. Själv har jag förresten senaste tiden förlorat 500 p i rating och jag gråter inte över det, även om det är tråkigt. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-01-26 15:19 | |
![]() | Alla spelar av olika anledningar Salthatten och det är väl tillåtet? | |
| bulimi3 | 2010-01-26 15:21 | |
![]() | Eller så gör man som jag,skiter fullständigt i rating o spelar mot alla som kliver in i spelet. Ibland är det kul,ibland inte. | |
| Stubin | 2010-01-26 15:44 | |
![]() | Ratingfixerad eller inte, jag orkar inte vänta medan en med mycket lägre rating ska fundera i flera minuter innan dom lägger ett ord på 2 bokstäver och där det slutar med att tiden går ut och det är en massa brickor kvar. Om jag öppnar ett spel i stress så vill jag inte sitta och vänta. Jag vill inte heller spela mot någon som jag vet på förhand kommer att vinna pga att dom har mycket högre rating än mig, jag tycker att det ska vara roligt att spela och därför nekar jag dom som inte har ungefär samma rating som mig. | |
| Elvisp Resly | 2010-01-26 16:14 | |
![]() | Jag tycker att det är kul med "öppna" spel, dvs när det finns många hakningsmöjliheter och chanser till rullningar och det brukar bli mer öppet spel och mindre "pyramidspel" dvs spel som ger snabba poäng genom att korsa på 2Xord-rutorna när man spelar med någon över 2000 i rating. Så, som sagt vi spelar av olika anledningar och jag tycker det är roligast att rulla eller att åtminstone få lägga lite längre ord. | |