Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
17
Inloggade41
Mobilspel
Pågående19 236

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tuffakatt2010-02-02 19:07
Antal inlägg: 78

avbruten match
hallå vad gör man om det inte går att starta ett spel och den andra inte finns med som skulle spelat och man måste avbryta för att det inte funkar med något annat? nu har ju jag fått dålig status eller vad det heter inget kul vad göra? kanske inte så viktigt men ändå!

lsaw2010-02-02 19:10
Antal inlägg: 351

Passa 3 gånger, så kan du avsluta sedan utan att det händer något!

vindsus862010-02-02 19:18
Antal inlägg: 3785

lsaw: i fallet som tuffakatt syftar på så fungerar inte det eftersom spelet inte kommit igång.

tuffakatt: det är bara att avbryta. något blir fel ibland när man startar ett spel, så det sätts inte igång. det är bara om en motståndare kommit till spelet och man fått sina brickor och så som det i statistiken blir en avbruten match. så som sagt, bara att avbryta. din statistik påverkas inte av det även om jag minns att du påstod din avbrutna match i statistiken berodde på en sådan händelse för några veckor sedan.

tuffakatt2010-02-10 20:03
Antal inlägg: 78

Är ny på att chatta och har inte sett svaren. Schysst med människor som inte blir sura över en enkel fråga. Tack:).

bitteb2010-09-20 19:20
Antal inlägg: 433

Var i ett spel vid 18 tiden som slutade svara... nu står det att jag avbrutit matchen,, så jkl störande

justforfun2010-09-21 02:24
Antal inlägg: 406

Om spelet slutar svara så betyder det antagligen att du har blivit nedkopplad. Då får du gå ur sperummet (översta krysset i högra hörnet) och sedan gå in igen, efter att ha svarat Ja på frågan om du vill ansluta till ditt pågående spel.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?