Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 610 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ANDERStG | 2010-02-03 09:11 | |
![]() | Max 20 kompisar Här sitter jag och mornar och försöker lägga till någon på kompislistan. Då står det att jag får ha högst 20 kompisar. Ok, inget problem, tänker jag. Den där listade typen spelar inte mer och den där tycker jag egentligen inte om. Efter en stunds rensande försöker jag på nytt OCH FÅR SAMMA MEDDELANDE! Jag har alltså fler än 20 kompisar på listan och begränsningen är alltså ny. Är den nödvändig av någon anledning? Dessutom är meddelandet fel "Du kan ha max 20...". Jag har 24, men kan iofs inte införliva någon ny utan att kapa fem kontakter. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-03 09:13 | |
![]() | Du kan få kompisplatser av mej. Jag använder bara en av dom:-) | |
| ANDERStG | 2010-02-03 09:14 | |
![]() | Tackar! Admins får ge mig 19 nya kompisplatser. :) | |
| wildman | 2010-02-03 09:15 | |
![]() | Min gissning är att det sker en rensing på någon form av schemalagd tid.... | |
| wildman | 2010-02-03 09:15 | |
![]() | rensning skulle det stå. | |
| ANDERStG | 2010-02-03 09:20 | |
![]() | Automatisk rensning av för många kompisar? I alfabetisk ordning? Ratingordning? | |
| Mixiplus | 2010-02-03 10:06 | |
![]() | Senast inloggad-datum. Om det skulle finnas nån rättvisa. | |
| wildman | 2010-02-03 10:27 | |
![]() | Jag menade att när du raderar en kompis så rensas inte "räkneverket" förrän tex en gång per natt. Men det är ren spekulation. Annars borde den ju faktiskt genom en avancerad beräkning baserad på skickade mail/spelade spel med varann och besök på varandras sidor kicka ut dom som inte förtjänar en ;-) | |
| sanlin | 2010-02-03 11:16 | |
![]() | För att få plats med nya kompisar så har jag också fått ta bort en del som jag haft på listan men kanske inte spelat med senaste tiden. Men förr kunde jag ha massor av personer på listan men nu är det max 20 stycken som sagt.Fick rensa bort massor nu. Mystiskt.... Tror inte på att det skulle ske någon slags automatisk utrensning av kompisar. Vill gärna bestämma själv vilka som ska finnas med. :) | |
| carinau | 2010-05-09 01:11 | |
![]() | Jag upptäckte detta fenomen först idag när jag skulle lägga till en ny kompis. Det kändes onekligen lite tråkigt att helt plötsligt behöva ta bort hälften av namnen för att få in EN ny, så jag sitter också med ett stort frågetecken i pannan inför denna förändring. Stjäl listorna för mycket utrymme? | |
| misscarface | 2010-05-09 01:24 | |
![]() | jag tror att det helt enkelt blir för mycket att lagra om man ska ha fler än 20 kompisar. Jag hade sisådär 30 stycken o fick ta bort 11 för att kunna lägga till en ny spelkompis haha :D märklig matematik :) | |
| sanlin | 2010-05-09 23:02 | |
![]() | Undrar också fortfarande. :) | |