Spelrum
| Giraffen | 52 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 89 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2010-05-10 23:52 | |
![]() | Chatt-problem Det händer relativt ofta att när jag chattar i en privat chatt så uppdaterar den sig, eller något liknande. Det som händer är att den blinkar till och all text försvinner. Oftast när detta sker så händer det inte bara en gång utan upprepade gånger. Ibland med såna intervaller att man knappt hinner urskilja den meningen som den andre skickar. Under perioder så är det inga som helt problem. Fast det är väldigt irriterande när det väl händer. Har inte kommit på något sammanband gällande när det händer, mer än att det ofta är på kvällarna jag chattar. Är det något jag måste göra för att få ordning på det eller är det någon som beror på chatten? (jag är inte den enda som har detta problemet.) | |
| odin - Administratör | 2010-05-11 20:57 | |
![]() | Yep vet tyvärr om buggen. Skall meddela rätt instans. | |
| Katitzi65 | 2010-05-12 00:13 | |
![]() | Jag önskar att man kunde se, som man gör i andra chattar (msn, Facebook tex) att den man chattar med håller på att skriva ett inlägg. Då slipper man sitta och vänta på om det ska komma något mer eller inte, vilket händer då och då, efter avslutat spel tex... | |
| Guldplate | 2010-07-04 22:23 | |
![]() | Tänkte bara fylla på med att den nu uppdaterade sig exakt varje gång jag skickade ett meddelande. Något som kanske kan peka på var buggen sitter. | |
| krillo18442 | 2010-07-04 22:27 | |
![]() | Haft exakt samma fel dvs när jag skickar så uppdaterar den och tömmer historiken. | |
| Elmis | 2010-07-18 17:04 | |
![]() | Det här problemet har jag oxå. | |