Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2010-08-24 22:47 | |
![]() | Betapet Mini 0.0.9 release-tråd Betapet Mini är en applikation för mobiltelefoner som använder sig av operativsystemet Android. Nyheter och buggfixar från föregående release * När tiden blev negativ visades detta felaktigt. * Nu skrivs det ut om spelet är rankat/orankat/enbart inbjudningar. * Brickor/blanka brickor kunde gå förlorade om man samtidigt gick ur spelet med tillbaka-knappen medan man drog brickan. * Misc. stabilitetsfixar. Planerade funktioner * Privatchatt. * Möjlighet att bjuda in användare till sitt spel. * Topplistor. Telefonkrav: * WVGA eller HVGA telefon. Android 1.6 eller mer. Länk Sök på "Betapet" i Android-market och installera via market för att alltid få notifieringar när vi uppdaterar! | |
| ocki | 2010-08-25 18:42 | |
![]() | Nu har jag testat den nya versionen och allt verjar fungera finfint. Säg till om du vill att jag ska testa något speciellt. | |
| Kirgizistan | 2010-08-25 18:44 | |
![]() | Bra jobbat igen! Säger som ocki, den verkar fungera felfritt! | |
| odin - Administratör | 2010-08-25 18:46 | |
![]() | Har släppt en 0.0.10 då jag tror man fortfarande kan få IllegalStateExceptions på 0.0.9, hittade några "hål". Så uppdatera gärna :-) Skönt att det verkar stabilisera sig. | |
| ocki | 2010-08-25 19:04 | |
![]() | Ok. Kör på den nya versionen nu. :) | |
| odin - Administratör | 2010-08-25 22:29 | |
![]() | Grejt, säg till om du får några exceptions och notera vad för exception :-) Arbetar på zoom just nu. Har kommit en liten bit på vägen. | |
| ocki | 2010-08-25 23:00 | |
![]() | Skönt. Säg till om det finns något annat jag kan hjälpa till med. Hur fungerar zoomen, är det som SEs enfingerzoom eller liknande? Vad händer förresten om spelrummet blir fullt? | |
| odin - Administratör | 2010-08-25 23:17 | |
![]() | Då kan man inte logga in. Skall ordna så man kan välja spelrum senare. Vet inte exakt hur jag ska ha zoomen, vi får se. Det blir nog autozoom när man drar en bricka från stället till bordet iaf. | |
| ocki | 2010-08-25 23:41 | |
![]() | Ok nice. Fick det till att krascha igen, NullPointerException när jag skrev efter spelets slut och den skulle skicka meddelandet. Ska se om jag kan få det att hända igen. | |
| odin - Administratör | 2010-08-26 08:48 | |
![]() | Hade den andre personen lämnat spelet? | |
| ocki | 2010-08-26 18:08 | |
![]() | Jag funderade på det men är inte helt säker. Tror dock att hon/han hade det. | |
| odin - Administratör | 2010-08-26 18:09 | |
![]() | Kan tänka mig det. Har i alla fall släppt en release 11 som kanske kan förbättra det hela... men troligtvis inte ;) | |
| ordist - Ej medlem längre | 2010-08-26 20:30 | |
![]() | vilken typ av spelplan kan man kunna välja i betapet mini? jag skulle testa nyss men lät bli när det enda som kom upp var en slumpad spelplan (jag sitter alltså vid min laptop). | |
| odin - Administratör | 2010-08-26 21:18 | |
![]() | Det är inte slumpad, har inte bytt namn ännu. Dock kommer slumpad OCKSÅ. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.