Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fimparen | 2010-09-09 15:11 | |
![]() | Din personliga bild godkändes inte. Hela ansiktet skall synas därför ej okej med solglasögon. Skriver herr: tsarraz Mitt svar på detta: Slipade briller har jag alltid på sommaren för att kunna se bra... varför har du glasögon på din bild om det nu är så förbjudet ? Varför får man ha smink på sig på bilder... man ser inte likadan utan smink.. får man ha tupé ??? Skärpning nu... ladda upp bilden... det är inte till mitt pass, det är till min egna profil på en liten spelsida på nätet liksom. Vad jag undrar är om ni tycker man ska va så HÅRDA för en liten bild... Lite löjligt är det ändå... vill man inte visa upp sig kan man ju välja att inte lägga upp en bild.. så jag förstår inte tvånget att man ska va naken i nyllet... får man ha skägg ens ????? | |
| Betty29 | 2010-09-09 15:14 | |
![]() | Ja tycker att solglasögon ska få vara ok faktiskt :) | |
| Fimparen | 2010-09-09 15:16 | |
![]() | Jaa.. jag tycker inte det är större skillnad på dom än på vanliga glasögon... man ser väldigt olik ut utan sina "vanliga" glasögon om man skulle ta av sig dom... | |
| Betty29 | 2010-09-09 15:18 | |
![]() | Ja håller med dej faktiskt, tycker man borde få ha vilken bild man vill :D | |
| hussar | 2010-09-09 15:19 | |
![]() | Håller med om "personliga bilden" , samma sak som att en del har bilder som inte är dem själva, det är ju också konstigt att vissa får ha men inte andra. :) Bara att ladda upp era bilder helt enkelt! ;P | |
| le-lou | 2010-09-09 15:31 | |
![]() | jag har sett bilder på folk med solglasögon. Rob minns jag som en tex, Håller för övrigt med, kan man vara utan en bild så kan man få ha en bild där man både har peruk och solglasögon på. Varför är det så viktigt? | |
| delta9 | 2010-09-09 15:35 | |
![]() | nej.. nu kommer det!!! "Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv!" f'låt. | |
| bj-olle | 2010-09-09 15:36 | |
![]() | äsch, så himla fula är ni inte! fram med plytet bara, så vi ta oss en kik! | |
| apbur | 2010-09-09 15:41 | |
![]() | Jag håller med om att reglerna för bilder här är lite väl hårda. Det känns ju knappast inspirerande att byta bild. "Nu ska vi se, den förra bilden var rakt framifrån. Jag kanske ska välja den där andra bilden som är rakt framifrån men där jag bär en lila tröja istället för en röd. Eller ska jag helt enkelt bara beskära den förra raktframifrånbilden lite annorlunda. Spännande." | |
| Stenknäck | 2010-09-09 15:44 | |
![]() | Har misslyckats med att lägga in ett kort men det ska ni inte var ledsna för. | |
| Take Aim - Ej medlem längre | 2010-09-09 16:10 | |
![]() | Det är dags att bildreglerna ändras här. På facebook kan jag ha en bild av en apa som profilbild. Då borde jag kunna ha det här också. | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-09 16:11 | |
![]() | Om detta har det diskuterats i tråd efter tråd. Policy är att mörka glasögon/solglasögon inte är önskvärt eftersom de skymmer ansiktet alldeles för mycket i ca 99 % av fallen. Fler frågor kan med fördel tillsända mig och/eller annan värd personligen via Betapet-mailen. Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-09 16:15 | |
![]() | Jag är bara tvungen att besvara detta eftersom det är så vansinnigt ologiskt. "....Det är dags att bildreglerna ändras här. På facebook kan jag ha en bild av en apa som profilbild. Då borde jag kunna ha det här också." Vad de har för regler eller policy på Facebook är av absolut ingen betydelse här på Betapet så det finns inget "borde kunna ha" som är aktuellt. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.