Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
34
Inloggade62
Mobilspel
Pågående21 571

Forumkategorier

Användare Inlägg  
molund2005-10-02 22:30
Antal inlägg: 3

Varför kommer jag inte in?!!!!!
Är smått förtvivlad. Efter senaste uppdateringen av sajten kommer jag inte in i något spelrum. jag har rensat temp internetfiles, uppgraderat flashversionen kollat av alla säkerhetsinställningar... . Vad mer kan man göra???
Hälsningar från en med stor Betapet-abstinens
 
odin - Administratör2005-10-02 22:31
Antal inlägg: 7442

Har du brandvägg? Vi har installerat en ny server. Därmed så kopplar klienten upp mot en annan adress än tidigare. Den kanske inte är adderad som "godkänd" i din brandvägg (orion.betapet.com port 1400-1600).
 
molund2005-10-02 22:50
Antal inlägg: 3

Tror inte jag har ngn brandvägg. var går jag in i så fall för att lägga in dessa uppgifter.
 
TofferJ2005-10-02 23:54
Antal inlägg: 34

men lilla molund! har du ingen brandvägg så se för guds skull till att fixa en! iaf är det inte klokt av dig att skriva att du inte har nån i forumet, för där är säkert nån liten nyfiken människa som blir lockad att kolla närmre på din dator! brandvägg och anti-virusprogram är a och o om man ska vara uppkopplad.
 
monk - Administratör2005-10-03 07:28
Antal inlägg: 2370

molund: får du något felmeddelande?
 
molund2005-10-07 21:56
Antal inlägg: 3

Jag får ett påpekande om att sidans certifikat inte är giltigt längre och sedan får jag gång på gång ett påpekande om att sidan innehåller tillfölitliga och inte tillförlitliga objekt och frågan om jag vill godkänna det.
När jag loggat in och väljer spelrum har jag en "knapp" uppe till vänster ovanför chatten där det står "connect". Den har ju inte funnits förut och när jag kollade på en annan dator så fanns den inte där!!?!
Hur som helst så kopplas jag upp och lika snabbt ned igen och ... försök logga in via hemsidan står det.
*suck*
och visst har jag sett till att "skydda mig" det är ju viktigt så man inte drar på sig någon elak sjukdom ;-)
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?