Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| IdaKanMer | 2010-09-19 20:57 | |
![]() | Kommer inte in på spelrummen Hallå, Jag kommer inte in på spelrummen trots att jag har senaste Flash och en brandvägg som inte motarbetar Betapet. Någon som varit med om samma problem och funnit lösning? Spelade senast igår och inte mkt har ändrats på min dator sen dess... Vill spela ju! Tacksam för hjälp! | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-19 21:02 | |
![]() | Rensat tidigare historik och sånt med ?? Bitte | |
| IdaKanMer | 2010-09-19 21:06 | |
![]() | Nej, inte sen igår... ska testa för säkerhets skull kanske. | |
| IdaKanMer | 2010-09-19 21:15 | |
![]() | Hjälpte icke. Ingen som varit med om detta? Har hänt mig några gånger innan också - och sen helt plötsligt funkar det igen, vet inte varför: är det en mystisk trollformel som ska till som jag gör omedvetet eller känner sidan av att jag spelat mer än vad som är hälsosamt på kort tid ;-) | |
| Padu | 2010-09-19 21:16 | |
![]() | Det blir så för mig med ibland. Funkar ibland att trycka F5 och uppdatera sidan. Eller så får man vänta några sekunder/någon minut och så fungerar det... eller så tar man ett annat rum. | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-19 21:18 | |
![]() | Vad säger det då du försöker logga in i spelrummet då ?? Bitte | |
| IdaKanMer | 2010-09-19 21:24 | |
![]() | När jag klickar på spelrummen knäpper det till (som att sidan uppdateras) och sen händer absolut inget. Inget felmeddelande eller så alltså. Detta är alltså alla spelrum. Jag kommer ju in på forumet (uppenbarligen) så det är ju inte mitt konto som är fel på, fast jag har provat att logga in och ut på betapet en gång för säkerhets skull. Hilfe? | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-19 21:34 | |
![]() | Adobe Flash Player är den uppdaterad Bitte | |
| IdaKanMer | 2010-09-19 22:52 | |
![]() | Nu måste jag ha gjort den där formeln för nu kommer jag in igen - utan att ha gjort något (medvetet). | |