Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| TopBanana | 2010-09-21 16:42 | |
![]() | Nedkopplad... Hej, Är så irriterad nu, mest på mig själv, så orkar inte kolla om det finns andra trådar om detta: Varför kan spelet inte varna om att man blivit nedkopplad alltid när man blir det? Har dålig internet ofta, och så sitter man och väntar på att motspelaren ska lägga.... men så visar det sig att nähäpp, man är visst inte med i spelet längre, får stänga och så öppna spelrummet igen och har förlurat tid på det... Förlåt om jag gnäller, men är så irriterad! Har ofta inte långa tider på mig att spela; så spelar gärna panik eller hets; men då är det ju helt kört när man inte är med längre... (Just därför är jag irriterad på mig själv - KAN inte hålla mig härifrån, fast jag VET hur mitt internet går upp och ner ibland...) | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2010-09-21 16:46 | |
![]() | Ja, det där känner jag igen.. värst när man spelar panik också. Förlorat allt för många matcher pga detta. | |
| teamgrens | 2010-09-21 16:51 | |
![]() | samma här... Skit störigt. Tiden fortsätter att gå för den andre ju... hur länge som helst. | |
| läsaren | 2010-09-21 16:54 | |
![]() | Jag har en hel del problem med detta,och även om jag aldrig spelar panik eller hets så är det irriterande. Så jag håller med om att det vore bra med en varning. Varför syns inte den lilla rutan om att spelet inte svarar, varje gång detta händer? | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2010-09-21 17:24 | |
![]() | skulle verkligen uppskatta om problemet kunde åtgärdas på nåt smidigt sätt. I spelrummet står det ju "du har blivit nedkopplad".. kunde det inte stå det i chatten i själva spelet också? | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2010-09-21 17:32 | |
![]() | nu hände det mig igen.. förlorade ca 1 av mina 2 minuter | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2010-09-21 17:32 | |
![]() | 1 av 3 menar jag :), panik | |
| justforfun | 2010-09-21 18:16 | |
![]() | Ja det där är förrädiskt. Man tror att motspelaren tänker länge och väl, medan det är ens egen tid som går ut. I Panik är marginalerna dessutom väldigt små. Men vad man kan göra om man ofta blir nedkopplad är att skriva något i chatten med jämna mellanrum - ett tecken bara eller ett par punkter (..), så får man ett kvitto på om man är kvar i spelet eller inte. | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2010-09-21 18:23 | |
![]() | jo, så gör jag (...) men det är inte alltid man tänker på det tyvärr | |
| TopBanana | 2010-09-22 06:28 | |
![]() | Jag gör det också, en punkt då och då, men ibland så hjälper det ändå inte... :/ Har för mig att jag spelat någon gång och det kommit upp en grå ruta med att "du har blivit nedkopplad" eller något liknande; men det är väldigt sällan... | |
| revansch | 2010-09-22 06:49 | |
![]() | har det också så | |