Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade8
Mobilspel
Pågående19 173

Forumkategorier

Användare Inlägg  
raisingirl2010-11-22 22:37
Antal inlägg: 253

Förslag på förbättring i forum!
I många andra fora så finns det en funktion med en länk där man direkt kommer till sitt första olästa inlägg i en viss tråd. Nåt att införa på betapet kanske? Vissa trådar drar iväg med vääääldigt många inlägg så det är inte alltid enkelt att ha koll på vart man är! Det skulle vara fint tycker jag... :)

Jesper M2010-11-24 00:36
Antal inlägg: 1332

med metalpet så samlas alla trådar du skrivit i som en egen flik i forumet, länken där tar dig till samma sida som ditt senaste inlägg är på.

detta plus mycket annat tillför metalpet till forumet.

steg ett: ladda ner firefox
steg två: ladda ner tillägget greasemonkey
steg tre: ladda ner metalpet.

tar 2 min.

jona802010-11-24 00:40
Antal inlägg: 55

Jag skulle vilja ha en funktion där man fick epost-avisering varje gång någon skrev i tråden du startar/ eller skrivit svar i.

Tinna2010-11-24 23:39
Antal inlägg: 20250

Instämmer med Jespers tips. Mycket bra. :)

odin - Administratör2010-11-29 21:33
Antal inlägg: 7442

Noterat :-)

delta92010-12-01 19:14
Antal inlägg: 1041

metalpet är lite buggigt.

om ett inlägg startar med tecknet " så blir det såhär:

<span style="color: #257; letter-spacing: 0.02em; word-spacing: 0.1em;">“DEN_CITERADE_ TEXTEN”span>

som inledande text i inlägget.

men det är bra i överlag!

"Mina Trådar" är något som borde finnas med i varje forum så man kan följa intressanta trådar på ett mer överskådligt sätt.

Citatfunktionen är också bra, men lite omständig i.om att man måste klicka på Citattecknet, sen OK, sen på Pilen bredvid "Svara på inlägg"

Tack för tipset Jesper! Jag älskar greasemonkeyscript ^^

Tess 082011-02-01 18:36
Antal inlägg: 18003

JAg är expert på att lämna datorn igång och efter ett tag släcker den ner till "sparlåga".. Detta kan ju inte ni fixa, men däremot så hamnar jag då på en Betapet-sida där det står (ngt i stil med): Tyvär måste du vara medlem... bla bla bla
Jag reagerar på att jag tycker det låter så negativt. Kan det inte istället stå tex Välkommen! För att kunna läsa detta måste du vara medlem... blablabla eller nåt.
Ok, en liten petitess, men jag tycker det hade varit trevligare :)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?