Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 193

Forumkategorier

Användare Inlägg  
jona802010-12-30 18:04
Antal inlägg: 55

Gästspelare
HEJ

Sökte på gäst, gäster och gästspelare i forumet men hittade inte något passande ämne så därför gör jag en ny tråd.

Undrar lite om fler än jag saknar en viss funktion (eller har jag missat den?)
Det jag tänker på är gästspelare.
Låt oss säga att jag har kompisar på besök hemma hos mig och dom är inte medlemmar här på BETA men jag vill dom ska få köra en/flera provomgång med mig för jag kan på så vis kanske få dom och bli medlem.

Jag själv är så, jag blir oftast inte medlem för att prova, utan jag vill se först vad det är innan jag blir medlem.
Ta Facebook, jag har ännu inget medlemskap där för jag fann inget bra med det. Men dom gånger jag sett Facebook så har kompisarna loggat in och visa mig hur det fungerar.

Så nu tänker jag mig följande, en kompis är på besök och jag vill låta han prova beta, och jag har själv loggat in på min ena dator, och kamraten sitter vid en annan dator, men jag kan ju inte möta mig själv?

Och skapa 2 konton till mig själv känns ju överflödigt, och jag får inte göra det heller enligt betas regler.
Så hur ska jag göra.

Vara en visionär och försöka övertala kompisen och bli medlem bara genom att prata eller låta honom gäst-spela och sedan kanske han gillar det och blir medlem.

Jag själv var hos några kompisar som spelade beta och en i gänget behövde plötsligt sticka mitt i spel, så jag tog över och körde någon match i personens namn.
Så kom jag i kontakt med denna spelsida och spelform första gången, sedan var jag fast och blev tvungen och vara medlem.

Ett förslag är att om man bjuder in en gästmedlem så ändras ingens rating av dom som är med i samma match och därför kan ingen fuska med denna funktion heller.

Det är mitt förslag, synpunkter?

Mouche - Administratör2010-12-31 15:25
Antal inlägg: 24193

Det är fullt tillåtet att skapa flera konton här på Betapet.
Detta givetvis förutsatt att de inte används till att fuska med för att driva upp rating etc.

Mouche

Mimikryp2011-01-07 15:39
Antal inlägg: 9057

Eftersom det inte kostar något så borde det ju inte vara så svårt att få personen att registrera ett eget konto här. Du kan ju själv logga in först och antingen spela en egen match eller bara gå in och spionera på någon annans match. :-)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?