Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wildman | 2011-01-04 12:15 | |
![]() | Bugg i forum. Vi hade en tråd forumet som handlade om att gissa folks yrke. Mouche flyttade tråden till kategorin "ordlekar", vilket jag inte har något att klaga på. Men det verkar lite intressant som att då listas inläggen inte som nya på förstasidan. Dvs det syns inte alls under "nytt på forumet". Är det en temporär bugg eller något som noterats? Jag vill inte lägga in massa tramsinlägg bara för att testa. Verkar vara samma sak med en tråd som handlar om att gissa namn. | |
| wildman | 2011-01-04 12:16 | |
![]() | Det var denna tråden jag noterade det i: www.betapet.se/forum...ad id=26139 | |
| wildman | 2011-01-04 13:29 | |
![]() | Nu kommer det in fler inlägg i tråden ovan, och ändå listas inte tråden på förstasidan under "I forumet just nu". Bugg eller finns en tanke att bara vissa kategorier ska synas där? | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-05 09:05 | |
![]() | Ja, "Ordlekar" ska inte synas där, eftersom de tenderar att bli dominanta med avseende på uppdateringsfrekvens kontra övriga forumavdelningar. | |
| Lillstölla | 2011-01-06 14:52 | |
![]() | Är nåt skumt i forumet, jag kan se när jag kollar på listan över forumtrådar i "snack" att en person skrivit efter mig i en tråd men när jag kommer in i tråden så kan jag bara se mina egna inlägg och inget som kommer efter, hur kommer det sig?? | |
| Mouche - Administratör | 2011-01-06 15:05 | |
![]() | Det är en bugg Lillstölla. När trådarna blir för stora så uppstår den där irriterande fördröjningen =) Mouche | |
| Lillstölla | 2011-01-06 15:09 | |
![]() | Tackar så mycket Mouche! Såg ju vad 850710 skrivit nyss med. Tänkte om det bara var jag som hade trubbel. Men som sagt, tack, igen :D | |
| wildman | 2011-01-06 23:13 | |
![]() | "Ja, "Ordlekar" ska inte synas där, eftersom de tenderar att bli dominanta med avseende på uppdateringsfrekvens kontra övriga forumavdelningar." Ok, då fick jag svar på det.... Fast jag vet iof inte om vissa andra trådar är nog så dominanta.... :-) | |