Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| juliasmor | 2011-01-27 00:01 | |
![]() | Avbrutet spel Spelade mot " Bjolar". Han ledde 120-110 c:a . Han avbröt. Ändå fick jag inga p!? (tror han har högre ranking än jag). Brukar det inte kosta på att avbryta? Hur får jag svar? Via min sida hoppas jag! Vill inte starta "hetsjakt" i forum! mvh Mona ("juliasmor") | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-27 00:03 | |
![]() | Skicka PM till forumvärd istället för att klaga här. | |
| Guldplate | 2011-01-27 00:17 | |
![]() | Det är inte alltid så att man får poäng ifall motståndaren ger upp. Anledningarna kan vara flera. Motståndaren leder med så pass mycket att det "jämnar ut sig" och ni går +-0 båda två. (motståndare som ger upp kan aldrig gå plus) Motståndaren kan ha så pass mycket sämre ranking än dig så att det "jämnar ut sig" den vägen också. Ni spelade en orankad match och blir per automatik utan poäng. Fast när det kommer till er match vet jag inte varför du inte fick poäng. Det borde du nog ha fått för skillnaderna var inte så stora och matchen var rankad. juliasmor vann (tid)731 (poäng)110 (ranking)1211 +0 = 1211 bjolar avbröt (tid)562 (poäng)124 (ranking)1332 +0 = 1332 | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-01-27 00:26 | |
![]() | Om du skulle starta en "hetsjakt" så skulle du nog ganska snart få pm från någon spelvärd. Bara att du här sitter och namnger en spelare, som inte gjort något fel!, är illa nog. Din motspelare har alltså inte gjort något fel. Det kan finnas så många anledningar till att någon avbryter: ett barn som skriker, det ringer på dörren, man blir helt plötsligt bara tvungen att gå på toaletten.... | |
| groenmeyer | 2011-01-27 00:45 | |
![]() | juliasmor har väl inte sagt att det var motståndarens fel, hon undrade ju bara varför hon inte gick + | |
| klantglenn | 2011-01-27 00:50 | |
![]() | precis, hon påstår heller inte att personen i fråga gjort något fel, det ts söker svar på är varför hennes rating inte steg trots att hennes motspelare avbröt spelet. att motspelaren namngavs var rimligtvis något hon gjorde i förhoppning om att enklare få rätsida på det hela. | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-01-27 01:04 | |
![]() | "juliasmor har väl inte sagt att det var motståndarens fel, hon undrade ju bara varför hon inte gick +" Och har jag sagt att "juliasmor" sagt att det var motståndarens fel? Knappast. Men det är inte så trevligt för den spelare det handlar om att bli diskuterad i tredje person! | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-27 01:13 | |
![]() | Vad var relevansen i att nämna motståndarens namn? | |
| perkarlsson | 2011-01-27 01:45 | |
![]() | detta är ingen klagomur :P | |
| klantglenn | 2011-01-27 02:42 | |
![]() | en del svar i den här tråden är väl lysande exempel på att det omöjligt kan råda några tvivel om att detta forum inte är någonting annat än en klagomur? :) | |
| perkarlsson | 2011-01-27 02:55 | |
![]() | instämmer helt :) | |
| 4DRAGONS | 2011-01-27 05:36 | |
![]() | Man ska ALDRIG nämna någon vid namn/alias! Jag anser det i detta fallet att det är fult att skriva som gjorts,hade räckt gott och väl med frågan,MEN utan att namnge motspelaren! | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.