Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 151 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vizzla | 2011-02-04 23:40 | |
![]() | Tekniskt fel påverkar min rating Försökte spela nyss men när jag hade lagt ut brickorna på "bordet" så gick det ej att trycka på "lägg". Spelet funkade inte alls och jag fick lov att stänga ner spelrutan flera gånger. Nu har min rating påverkats negativ och jag undrar hur jag kan återställa min rating. Inte ens personen jag spelade med kunde lägga ut sina brickor - så felet är inte hos mig. :( | |
| wertigo | 2011-02-04 23:51 | |
![]() | Prova att spela fler spel o vinn så ska du se att din rating påverkas i en positiv riktning | |
| vizzla | 2011-02-08 00:12 | |
![]() | Jävligt enkelt att spela och vinna när det inte fungerar som det ska. Suck. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2011-02-08 00:17 | |
![]() | Men om inte spelet funkat alls som du skrev och du inte kunde lägga nåt, hur kan du veta att din motspelare inte kunde lägga? När spelet inte funkat och h*n alltså inte haft möjlighet att ens lägga.. | |
| vizzla | 2011-02-08 00:45 | |
![]() | Varken jag eller min motspelare kunde lägga eftersom knappen "lägg" inte fungerade. Den gick inte att trycka på liksom. Andra knappar fungerade - som till exempel "ge upp"-knappen. Det är förjävligt att förlora över 100 p i ett nafs när man inte kan råda över situationen. | |
| MalanMos | 2011-02-08 00:48 | |
![]() | wertigo: förjävla onödig kommentar.. SiriusMusta: För att chatten oftast funkar även om inte spelet i sig gör det ? Varit med om samma sak. Inget att göra åt det. Tror inte att det hänt så ofta så det kan ha påverkat din rating nämnvärt ? | |
| trikå_thomas | 2011-02-10 21:13 | |
![]() | häönder mig jämt nu så jag kan inte spela längre... | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-02-10 21:28 | |
![]() | Uppdatera Flash Player och se om det blir bättre. | |
| Bitte - Administratör | 2011-02-10 21:31 | |
![]() | Det var en morgon tidigt i veckan som var helt hopplös,, jag hade samma problem som TS,, gjorde inget och på kvällen så fungerade det som vanligt Bitte | |
| DINOSAURIEN | 2011-02-10 21:46 | |
![]() | helt underbar tråd | |