Spelrum
Giraffen42
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade65
Mobilspel
Pågående19 151

Forumkategorier

Användare Inlägg  
sniipa2011-02-15 17:00
Antal inlägg: 3

Utkastad
Jag blir utkastad ifrån spelet, oftast när jag som minst behöver det. Frustrerande, man skyndar ihjäl sig för att bli uppkopplad igen och när man slutligen kommer in är spelet strax över. När jag förklarat för mina motspelare så verkar de flesta veta precis vad det handlar om. Jag trodde att jag hade segaste datorn i Norden men det verkar hända många. Vet inte Betapet om problemet isf???

Codex - Ej medlem längre2011-02-15 17:34
Antal inlägg: 3137

Nej, Beta tror att alla behöver uppdatera sin Flash och byta webbläsare.

Marie1432011-02-15 17:55
Antal inlägg: 4

Jag råkade ut för det igår, två spel på raken, helt plötsligt så kunde jag inte flytta bokstäverna eller skriva till den jag spelade emot. Stod bara att jag blivit nedkopplad...typiskt när det för en gångs skull dessutom gick väldigt bra...:(

-Ak-2011-02-15 18:51
Antal inlägg: 2

hej ni dära.. om ni blir nedkopplad från spelet ni spelar så gör så hära:

Försök att koppla upp igen så snabbt som möjligt om du misstänker att du är nedkopplad så fortsätter matchen. Det enklaste sättet att snabbt komma tillbaka till pågående match är att stänga spelrumsfönstret genom att trycka på krysset i högra hörnet. Sedan går du in i spelrummet igen och ska då få upp en ruta om att komma tillbaka till ditt pågående spel.

silverbjälke - Ej medlem längre2011-02-15 19:04
Antal inlägg: 928

många mobila bredband bryter när signalstyrkan ligger och pendlar mellan två "staplar". det lilla dröjsmålet i signalens återkommande gör ofta att man blir utkopplad från spelrummet men är kvar uppkopplad på nätet.

Tinna2011-02-15 19:08
Antal inlägg: 20250

Händer det mig, så byter jag webbläsare och hinner in i spelet igen. :)

malman2011-02-15 21:33
Antal inlägg: 1457

det händer min ofta och då har jag ändå uppdaterat allt som behövs. har en ganska vass dator så jag förstår inte varför det blir så

sniipa2011-02-15 23:21
Antal inlägg: 3

Tack alla ni som svarat, =) då vet jag att jag inte är ensam, frustrerad och halvstressig!!!

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?