Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 107 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| makrillen | 2011-03-08 11:15 | |
![]() | Inloggningsproblem Jag har planer på att använda Betapet som ett inslag i min undervisning om ord. På arbetsplatsen har nätverksansvarig tillåtit anslutning till betapet.se, men jag får följande felmeddelande när jag försöker logga in: "Felaktigt användarnamn eller lösenord". Hjälp, någon? | |
| wertigo | 2011-03-08 11:24 | |
![]() | Man blir ju fundersam på hur du lyckats skriva i forumet med sådana problem! Men annars så är väl svaret ganska uppenbart, någonstans måste du stavat fel, eller haft små eller stora bokstäver där det skulle varit tvärtom | |
| Bitte - Administratör | 2011-03-08 11:56 | |
![]() | Har för mig att man kan skriva i support utan att vara inloggad Bitte | |
| groenmeyer | 2011-03-08 12:03 | |
![]() | Det är ju ganska troligt att inlägget här inte är skrivet på arbetsplatsen. kolla typ capsLock på jobbdatorn. | |
| makrillen | 2011-03-08 15:36 | |
![]() | Självklart har jag små och stora bokstäver där det skall vara det. Inläggen här skriver jag just nu på en dator som inte ligger på arbetsplatsens nätverk. Samma inloggningsproblem uppstår på samtliga av de hittills elva datorer jag har testat på. | |
| Swires | 2011-03-13 19:35 | |
![]() | Då borde internet-uppkopplingen vara trasig någon stans. Annars kanske det finns någon typ av spärr på jobbdatorerna? Som vi har i skolan. | |
| odin - Administratör | 2011-03-13 20:46 | |
![]() | makrillen, om du mejlar oss arbetsplatsens IP-adress och vilket konto du försöker med på sales@betapet.com så kan vi kolla på det. | |
| odin - Administratör | 2011-03-13 20:46 | |
![]() | (man kan dock inte skriva i support-forumet utan att vara inloggad) | |