Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 119 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MrDrone | 2011-05-11 08:13 | |
![]() | vissa ord fungerar inte längre.... Hej. De senaste dagarna har vissa ord ur böjningslistan slutat fungera. Bland annat "ser" och "ses" samt ordet "ox" vet jag att jag har använt för ca 1 vecka sedan. Flera spelare reagerade på vissa ord nu på morgonen. ///MrDrone | |
| Palini | 2011-05-11 11:34 | |
![]() | SER och SES funkar utmärkt. Annars skulle det nog bli livat värre här inne. =) OX däremot går inte. Jag vet dock inte vad det skulle betyda. | |
| MrDrone | 2011-05-11 13:28 | |
![]() | Nu va jag inne och spelade en ny match. 30 skunder har jag på mig att lägga första ordet. När det är 6 sekunder kvar säger den att tiden har gått ut för mig. Den visade till och med 0:06 på stopp klockan.? Något är fel. | |
| Palini | 2011-05-11 13:45 | |
![]() | Då har du tappat kontakten med spelrummet. Olyckligtvis kan detta pågå utan att du märker det och klockan fortsätter att ticka utan att du vet om det. Förr eller senare brukar du dock få en varning om att du har åkt ut, men om man spelar panik/hets så kan det i många fall vara för sent... | |
| MrDrone | 2011-05-12 23:19 | |
![]() | Nu har jag en följd fråga eftersom du säger att allt är som det är. Vi lyckades lägga ordet "desset" i böjningslistan. Ingen av de ordlistor jag har kollat har detta ord med plus googlat samma ord. Det existerar inte. Men du kanske kan säga vad det betyder. | |
| Mindymoo | 2011-05-13 00:40 | |
![]() | Tonen d sänkt med ett halvt tonsteg heter "dess". Du måste slå upp grundformen. | |
| blue_moon | 2011-05-13 11:50 | |
![]() | *OX går inte att lägga nej, men väl COX, OXE och OXER. | |
| kajix | 2011-05-13 20:49 | |
![]() | Helt rätt Mindymoo. www.svd.se/kultur/st...26 4519.svd "Hade Verdi föreskrivit att det höga Desset skulle sjungas forte, skulle det inte innebära någon svårighet" Birgit Nilsson ur La Nilsson, en bok man borde läsa. | |