Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 119 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hanni89 | 2011-05-11 20:59 | |
![]() | Det måste vara någon fel!! Jag är riktigt irriterad.. under två spel idag måste det ha blivit något allvarligt fel. I det första spelet hakar allt upp sig.. tiden går och går för min motspelare så tiden visar -7min (vilket inte ens går egentligen) tiden fortsätter att ticka och det blir aldrig min tur. Jag sitter i 10 hela minuter och bara väntar på att någonting ska ske, tillslut blir jag så förbannad att jag stänger ner rutan och självklart dras då en jävla massa poäng. Inte okej. När jag startar ett nytt spel fungerar allt normalt. När spelet börjar leda mot sitt slut för att min motspelare har nått den maximala tiden (-5min) leder jag med 100poäng över honom och har ingen tid på minus. TROTS detta får jag inga poäng då spelet är slut, det blev +0 på båda, VARFÖR? Jag vet att det bara är ett spel men ändå! Ge tillbaka mina poäng!!! | |
| Creep | 2011-05-11 21:09 | |
![]() | Din webläsare har låst sig förmodligen... Så för motståndaren ser det ut som att du bara försvunnit, hos den andra går nämligen tiden normalt. Om man börjar misstänka att det låst sig kan man t.ex. skriva något i chatten och funkar det inte så kan man uppdatera spelrummet. Då kommer det upp en förfrågan om man vill gå in i samma spel igen, och det funkar oftast. Men visst är det irriterande! | |
| MaBinta | 2011-05-11 21:10 | |
![]() | Har du provat uppdatera sidan när det blir så? | |
| hanni89 | 2011-05-11 21:29 | |
![]() | svar till creep Precis så blev det för mig.. det kom upp en ruta men det hände fortfarande ingenting. Jag skrev i chatten men det gick såklart inte att skriva något. Hur som helst.. det är tråkigt när det händer men nästa gång ska jag kolla om det går att uppdatera sidan, att jag inte tänkte på det. | |
| odin - Administratör | 2011-05-11 21:30 | |
![]() | Räkna till tio, tekniken misslyckas ibland (ofta!) :-) | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-05-11 21:32 | |
![]() | Byt webbläsare och/eller uppdatera Abobe Flash Player. Lycka till! | |
| carkar | 2011-05-11 21:32 | |
![]() | Det hände samma sak för mig också idag | |